Underavdelning för företag, Swedie?

• Thread starter Thread starter tmp
  • Start date Start date

tmp

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Hoj
-
Swedie,

Varför inte skapa en underavdelning för företag där de kan annonsera sin butik/produkt/etc. så de slipper annonsera i t.ex. "Mc-relaterade Diskussioner".

Kika t.ex. på

http://www.varmepumpsforum.com/vpforum/

där det finns en sådan undergrupp. Medlemmarna på forumet kan diskutera direkt med tillverkare/leverantörer och fråga om olika saker (dvs det som just nu pågår i tråden den oändliga tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=149522 i "MC-relaterade Diskussioner")

Med vänliga hälsningar,
tmp

Försvinner inte poängen med annonsplatser på sidan då må´nne?

Teo skrev:
Försvinner inte poängen med annonsplatser på sidan då må´nne?

Annonsplatserna blir du påtvingad som läsare vare sig du vill eller inte, ungefär som reklampauserna i tv. Detta är inget som du kan välja bort. Det är detta som annonsören betalar för.

En underavdelning där företag kan annonsera om nya produkter (och föra en dialog med medlemmarna på forumet) kan väl mer liknas vid TV-shop om jag fortsätter med samma analogi som ovan, dvs du är själv aktivt tvungen att leta upp den.

Helios skrev:
Varför skall företag få annonsera sina produkter gratis?
De gör de redan på Sporthoj. Länken till tråden i mitt förra inlägg är enligt mig ett exempel på en sådan annons. Skillnaden med mitt förslag blir att dessa inlägg inte tar plats från inlägg från privatpersoner och du slipper trådar som t.ex. poppar upp på förstasidan i "MC-relaterade Diskussioner" eftersom någon frågar SWT-racing hur mycket de tar för ett par kneesliders.

Kan man ens klämma in mer reklam på SH? :D

EDIT. SWT Racing har redan en reklamplats, så det är nog inte så att tmp menar att just de har gratis reklam.

Last edited:
tycker de har gått lite långt med reklamen faktiskt. Tycker Swedie borde ta mer betalt per annons plats så de blir färre annonser på sidan å blir ett forum igen.

tycker de har gått lite långt med reklamen faktiskt. Tycker Swedie borde ta mer betalt per annons plats så de blir färre annonser på sidan å blir ett forum igen.

Jag ser ingen reklam alls :).

Kaspersky Internet Security 7.0 så är det ordnat, bara att ladda hem :tummenupp

SWT racing får kommunicera via sin hemsida istället. Tråden har varit uppe länge nog nu. Jag godkände den i början för att han just är en annonsör på SH.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT