Under stället?

Vad har du under stället?

• Antal röstningar
    0

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Är ju lite nyfiken av mej!

Vad har ni under stället egentligen??? Nån som e riktigt homo å kör naken under?? Neeee, det hoppas vi inte på! Eller om det är underställ som gäller???? Eller bara kallingar?

Fråga mej inte varför jag kom på denna pollen, för nå vidare gay ä ja inte =) :p

Vanligtvis bara kalsonger och t-shirt, men om det är lite kyligt så kränger jag på mig långkalsonger och en tunn polotröja. Mer får inte plats.

Beror lite på väder och värme men ett par kortbyxor av modell Miami vice och ett linne om det är varmt, ryggskydd självklart också. Nu är det mest en polotröja och ett par tunna byxor som gäller.

Ingen som tänker på oss tjejer som kör hoj?? Garanterat inga kallingar, men jag fick rösta på det förslaget eftersom det låg *närmast* sanningen... :rodnar
Grabbar; glöm inte oss tjejer.. :D

destiny_78an skrev:
Ingen som tänker på oss tjejer som kör hoj?? Garanterat inga kallingar, men jag fick rösta på det förslaget eftersom det låg *närmast* sanningen... :rodnar
Grabbar; glöm inte oss tjejer.. :D

Jag som levde i tron att tjejer alltid var nakna under stället, nu har du förstört hela min livsåskådning, vad ska jag nu tro på? :(

destiny_78an skrev:
Det är alltid bättre att lämna lite åt fantasin.... :p

Har jag hört :rodnar

Ett skinnställ lämnar ju en hel del att fantisera om, och det var ju just det jag hade gjort tills du kom här och fick mig att inse sanningen. ;)

Edit: syftningsfel.

Last edited:
Oavsett om det är 25 grader varmt så kör jag med "underställ". :eek:

Alltså modell träningskläder i lycra... löparbrallor och tight linne... som gör att man får av sig stället... trots att man blir svettig som satan...:rolleyes: :)

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back