Under skinnstället?

Tack för så många svar på så kort tid!
De lutar åt ett craft underställ i syntet, hade ändå inte tänkt vurpa :D

Kör med craft underställ vid kyla, linne och kallingar när det är varmt.
Som vädret är här nu så finns det inte nog med kläder för att stänga ute kylan.
Tror att jag såg en isbjörn segla förbi nyss i vinden.....

Här är ett bra tips! www.underarmour.com Köpte deras Heat Gear tröjor i Västindien och körde enduro i djungeln. Guiden sa att jag orkade 40-50% längre än de flesta och jag är inget konditionsfenomen direkt. Tröjan höll mig sval!
Har en kort- och en långärmad som jag har under skinnstället varma dagar och de är klockrena.

Har sett att de har börjat säljas på Stadium nu. Det finns även cool gear för när det är kallt.

Jag kör med silkesunderställ, värmer hyfsat när det är kallt och transporterar bort svett och värme när det är varmt bra.
Enda problemet är att man måste köpa det på twilfit under vintersäsongen, men det kan ju tjejen göra om man inte är man nog att gå in där. =D
Kostar ung 600 för kalsingar och tröja. (köper man vid rätt tillfälle kan dom h 50% rea)
Man bör tvätta det med jämna hyfsat täta intervall om man svettas mycket i det dock, för svetten verkar fräta sönder sidenet annars. =)

Kronans gröna boxerkallingar (kortkalsong 93) och T-shirt eller fukttransporterande underställströja. Har aldrig nyttjat långfillingar regelbundet.

Last edited:
Underställ ibland men oftast vanliga tunna byxor och T-shirt och någon träningsoveralljacka och ryggskydd. Är det kallt ute har jag ofta en gammal jacka över för att inte "frysa ihjäl". Tidig vår och sen höst är det textilställ som gäller och många lager kläder under.

Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen