Umeå - motard-/endurobus v.32?

Yasha skrev:
Vi var ju där?!? På Bussjöbanan, klockan 18 och inte en kotte där?!? :va SÅ vi for därifrån... :( Jag som var så himla sugen att prova! *suck* Fick inte tag på träningsansvarige på telefon heller... vi kanske hamnade fel? :confused:

Bra att ni hade kul iaf... Kanske en annan gång? :rolleyes:
Nästa torsdag syster! :tummenupp Ni får ta en extra vecka här uppe.

Ja, det blev ju lite halvdan körning, men kul var det i alla fall!
Provkörningen av allas hojar och provdrickningen av Stockholmarnas öl var skoj! Det var kul att ha er här, nästa gång hoppas vi att ni stannar längre! :Bugar

Nu, när jag förstått andemeningen av denna så skickar jag en sån som hälsning:----------> :tuttar

OlleR skrev:
Nästa torsdag syster! :tummenupp Ni får ta en extra vecka här uppe.
Mmm.. nu när jag fattar vad det betyder att "komma sent" i Norrland, så ska jag inte gnälla, det var ju mitt alldeles egan fel att jag inte "fick" köra på Bussjö.. *muttrar*

Kommer du och hämtar mig och besten Olle?!? Till på torsdag menar jag... :hihi

jesseboy skrev:
Provkörningen av allas hojar och provdrickningen av Stockholmarnas öl var skoj! Det var kul att ha er här, nästa gång hoppas vi att ni stannar längre! :Bugar

Nu, när jag förstått andemeningen av denna så skickar jag en sån som hälsning:----------> :tuttar

Jag hade iaf kul, även om jag ff är fullt och fast övertygad om att asfalt (och ev. lite grus) är det enda rätta underlaget för besten och mig. :rolleyes:

Öl är gott och Skellefteåfolket urtrevliga och gästvänliga. Ni är välkomna till Sthlm anytime, ni vet var ni kan bo! :krama

Jag tror jag kom till Bussjö runt 18.20-40 tror jag...då var endast Håkan (träningsansvarige) på plats.....synd att ni inte väntade lite!! :fyllisar

Kulgan skrev:
Jag tror jag kom till Bussjö runt 18.20-40 tror jag...då var endast Håkan (träningsansvarige) på plats.....synd att ni inte väntade lite!! :fyllisar

Mmm... det tycker jag med... riktigt ledsen för det är jag faktiskt... :( Men bättre lycka nästa gång! :tummenupp

Hade kul i blötan på Midlanda iaf! :lol

jesseboy skrev:
Körningen var alldeles lagom för min del iaf & roligt hade jag även om jag började fundera lite
när vi hamnade ute i skogen igen & igen & igen... :tungan :lol
Provkörning av hojar var både skojigt & nyttigt :banana
jag har nog heller aldrig kört något med så hård fjädring som din hoj. :näsblod fast motorn :yoparty :tummenupp
Se'n hade vi ju inte tråkigt på kvällen heller :fyllisar

Kanonkul att träffa er igen, hoppas det inte dröjer så lång tid tills nästa gång! :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman