UMCC t-shirten!

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Om nån har missat det så finns det t-shirts att prova på klubben nu(som ska förses med UMCC tryck).

Johan hämtade förra veckan de prover som vi hade beställt och idag var jag ner en sväng på Stadium och hämtade ännu en modell för provning(tar den till klubben imorgon torsdag).

De modeller som finns att välja på är:
- Helt vanlig t-shirt
- 2 olika tjejtoppar
- 2 olika killmodeller

mao det finns lite att välja bland...
 
Är det nån som har tagit i det där med tröj trycket eller :confused: Börjar va dax snart sommaren är på gång det känner jag :cool:
 
KING KING skrev:
Är det nån som har tagit i det där med tröj trycket eller :confused: Börjar va dax snart sommaren är på gång det känner jag :cool:

host ...host.....jag har tagit "lite" tag i det där med loggan....
han är i Boden nu....men på söndag kväll...då kanske
 
Hur går det med belysningen då?? Stefan(orm) hälsade från stockholm att han skulle meka på måndag och då skulle det lysa ordentligt i sliprummet :tummenupp
 
Nu är det dax att bestämma vilka av dom t-shirts vi har på prov som vi ska använda oss av. Vi har både modeller för tjejer & killar att välja bland.
Ni som vill ha ett ord med i spelet kom på månadsmötet den 1 April och var med och besluta.
 
Verkar ju vara schysst kvalla på tröjorna. Hoppas vi får till nåt snyggt tryck snart. Hmmm, vem var det som kände nån som var bra på teckna, hmmmmm :confused:
 
Sista beställningsdag är den 6:e maj(dvs nästa månadsmöte)...så ni som vill ha tröjor, kom upp på klubben och prova ut storlek...

Nån som har tips på bra/billiga ställen i Umeå där vi kan trycka tröjan?

Var tryckte vi jackan(jag vet, minnet är dåligt)?
 
Jackan trycktes på Umeå Reklam.
Men ska vi ha det billigt så kan vi ta en pysselkväll och göra potatistryck..... :p

(Fast potatisar skall avfyras i omloppsbana tycker jag) :cool:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top