UMCC:s 1:a Maj körning händer i år igen!

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Vi håller för fullt på att planera in årets första gemensamma körning, nämligen 1:a Maj körningen.

Vädret kan väl knappast bli sämre än förra året så jag tycker vi ska kunna bli fler än åtta hojar 2011. 2009 hade vi ungefär 70 ekipage, ska vi bli fler än så?

Som vanligt så startar vi från Kajen i Umeå kl. 12.00 och åker en sväng runt bygden.

Efteråt fikar vi i UMCC:s lokaler på Ålidhöjd.

De som vill kan mötas på klubben mellan typ 11.15-11.30 och sedan åka gemensamt ner till kajen.

Bifogat

• UMCC_1a_maj_Reklam.jpg
    UMCC_1a_maj_Reklam.jpg
    70.2 KB · Visningar: 64
Kan vi som ska åka på söndag typ mötas upp i morgonkväll på klubben och eventuellt göra nån planering för dagen?

Här har ju intressetet varit svalt av er att lämna nån typ av respons :(

Kan vi som ska åka på söndag typ mötas upp i morgonkväll på klubben och eventuellt göra nån planering för dagen?

Här har ju intressetet varit svalt av er att lämna nån typ av respons :(

Kan tyvär inte. Är i Skellefteå på torsdag och fredag. Men jag kör på söndag :)

Jo, jag vet ju att du är borta. Men jag hoppas vi är fler än du och jag ;)

förs maj körningen e ju alltid kul, men tyvär (eller hur man nu ser på saken) så hade jag planerat att vara bakis på söndagen :/
men kanske dyker upp imorrn endå för att hjälpa till med brainstormingen :D

Jag rullar förbi om jag nu inte åker på att jobba en natt till, då finns risken att jag ligger och sover istället

Grymt bra respons på kvällens träff av alla medlemmar. Klappa er själva på axeln ni som var där :tummenupp

Ja, verkligen fantastiskt engagemang!

får väll ge mig en halv klappp då komm ju så sent.

Tyvärr har jag besiktningstid först på onsdag nästa vecka och för tillfället körförbud på hojen så jag vet inte riktigt om jag kan köra.

Näe, då kan du ju hjälpa till med en eventuell fikaförsäljning, som jag iofs inte heller vet hur det går med planeringen. Det behöver du ingen hoj för ;)

Jag är ju som egentligen inte ansvarig alls för denna körning i år, utan ska väl bara glida omkring på ett bananskal

Jo jag hade en tanke på det. Jag gör ett försök att vakna i tid, beror lite på hur länge jag kör inatt. Äh det går nog, jag siktar på att komma förbi klubben vid tolv imorn.

Bilder vet jag inte om nån tog.
Det blev filmat ca 40 minuter med min BikeCam, men när det blir redigerat till film vet jag inte i dagsläget. Kan hända att det blir en kort filmsnutt nu och sen i slutet av säsongen har jag en tanke på att få ihop en liten Best of 2011 film... Kanske..

Bilder vet jag inte om nån tog.
Det blev filmat ca 40 minuter med min BikeCam, men när det blir redigerat till film vet jag inte i dagsläget. Kan hända att det blir en kort filmsnutt nu och sen i slutet av säsongen har jag en tanke på att få ihop en liten Best of 2011 film... Kanske..

kan du klämma fram en filmsnutt snart så man får se ifall de va nå folk eller?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT