Ultraviolet

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
schysst brud och schyssta visuella effekter... men hela filmen lär nog krascha om man har sin hjärna aktiverad samtidigt som man ser den :lol :(

fick en känsla av mix mellan Matrix och Equalibrium, t.o.m Matrix-musik (i trailern iallafall) och så nissen som är on the good side i Equalibrium hehe

Werzion skrev:
schysst brud och schyssta visuella effekter... men hela filmen lär nog krascha om man har sin hjärna aktiverad samtidigt som man ser den :lol :(

fick en känsla av mix mellan Matrix och Equalibrium, t.o.m Matrix-musik (i trailern iallafall) och så nissen som är on the good side i Equalibrium hehe

Hmmm, det är väl samma som gjort denna och Equalibrium? Vilket jag tycker var en riktigt bra film, schysst med gun-kata eller vad det hette, kanske man ska ta och se den igen... Den här filmen vill jag IAF se så fort som möjligt ;)

Hinkas skrev:
Hmmm, det är väl samma som gjort denna och Equalibrium? Vilket jag tycker var en riktigt bra film, schysst med gun-kata eller vad det hette, kanske man ska ta och se den igen... Den här filmen vill jag IAF se så fort som möjligt ;)
den är "släppt" som en TS i dagarna.....

IMDB funkar för vissa och andra inte. För mig brukar det stämma ganska bra då kvalitetsfilmer ofta får bra betyg. Så även i detta fall då Ultraviolet var kass.

skit i IMDB ..... jag e inte ute efter någon handling och rollprestation. Effekter och snygga sexiga Mila Jovovich

Kuritas skrev:
Med andra ord skall jag inte lita på dig för 5 öre... För "Life Aquatic" är skitbra!
:skrämd

Menar du allvar? :va ...jag blir mållös...men men smaken är som:arsele :tummenupp

Vi var 6-7 pers hos en kompis som är en riktig filmräv...och alla ville byta film efter en kvart, dock kämpade vi oss igenom den på någon mirakulöst sätt. :3freak

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg