Ultraviolet

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
schysst brud och schyssta visuella effekter... men hela filmen lär nog krascha om man har sin hjärna aktiverad samtidigt som man ser den :lol :(

fick en känsla av mix mellan Matrix och Equalibrium, t.o.m Matrix-musik (i trailern iallafall) och så nissen som är on the good side i Equalibrium hehe

Werzion skrev:
schysst brud och schyssta visuella effekter... men hela filmen lär nog krascha om man har sin hjärna aktiverad samtidigt som man ser den :lol :(

fick en känsla av mix mellan Matrix och Equalibrium, t.o.m Matrix-musik (i trailern iallafall) och så nissen som är on the good side i Equalibrium hehe

Hmmm, det är väl samma som gjort denna och Equalibrium? Vilket jag tycker var en riktigt bra film, schysst med gun-kata eller vad det hette, kanske man ska ta och se den igen... Den här filmen vill jag IAF se så fort som möjligt ;)

Hinkas skrev:
Hmmm, det är väl samma som gjort denna och Equalibrium? Vilket jag tycker var en riktigt bra film, schysst med gun-kata eller vad det hette, kanske man ska ta och se den igen... Den här filmen vill jag IAF se så fort som möjligt ;)
den är "släppt" som en TS i dagarna.....

IMDB funkar för vissa och andra inte. För mig brukar det stämma ganska bra då kvalitetsfilmer ofta får bra betyg. Så även i detta fall då Ultraviolet var kass.

skit i IMDB ..... jag e inte ute efter någon handling och rollprestation. Effekter och snygga sexiga Mila Jovovich

Kuritas skrev:
Med andra ord skall jag inte lita på dig för 5 öre... För "Life Aquatic" är skitbra!
:skrämd

Menar du allvar? :va ...jag blir mållös...men men smaken är som:arsele :tummenupp

Vi var 6-7 pers hos en kompis som är en riktig filmräv...och alla ville byta film efter en kvart, dock kämpade vi oss igenom den på någon mirakulöst sätt. :3freak

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025