Ultimata köra fort låten!!

Anthrax med "got the time"..

Kan man köra lugnt med den låten i öronen är man inte skapt som man ska.. :banana

chrilleus skrev:
2310456 DEEP PURPLE - Highway Star
DEEP PURPLE - Speed King
ACCEPT- Fast As A Shark
:yoparty :banana :rock :Rockbanan
Håller med !
För att inte tala om det mesta av Motörhead, i synnerhet "Bomber" och "Ace of Spades" :yoparty
... och det mesta av Ramones och George Thorogood och John Campbell och Stevie Ray Vaughan och The Creeps och The Firm och The Georgia Satellites och Ebba och The B52:s och T-Model Ford och Johnny Winter och Black Sabbath och Yello och metallica och Sonics och... :fyllisar :näsblod

kamikaze.MC skrev:
2310437 är det någon slags rock eller? :va

Det metall där dom romantiserar om krig. Ett jävla drag!! :yoparty

NigHtHawK skrev:
2309554 ja den e inte dum... är kompis me sångaren ( har växt upp tillsammans )..
när nya skivan kommer ut så har du fler låtar att ladda in i hjälmen riktigt tung skiva.. sitter och lyssnar på den nu :tungan tung som tusan

Fasen vad tufft! han har så jävla grym röst.

Primo victoria skivan är den bästa jag hört, om den nya är i närheten så kan det bli jävligt bra. :yoparty

Tvivlar på att jag skulle HÖRA musiken om jag hade någon. :hihi

Slikpnot - Duality
Raised Fist - Breaking me up
Nirvana - Smells like teen spirit
Korn - Blind

Livsfarliga låtar :Bugar :yoparty

Disturbed funkar fint alla album gott och blandat men deras "just stop" från senaste ten thousand fists är riktigt gasvänlig

Fucking hostile - PANTERA
Unity - RAGE
Tyranny of souls - BRUCE DICKINSON
eller vad som helst med driv i låtarna. :yoparty

...glömde ju för fan denne klassiker...Domination - PANTERA

Last edited:
Lonsdale skrev:
2309736 Ett jävligt bra medley, och att dom tar i som fasen på "kämpa" mot slutet.

:kär

ska snart kika på dom live, endast 17 dagar - 22 timmar - 14 minuter - 26 sekunder kvar till festivalen :yoparty

Skulle jag komma på iden att ha nåt distraherande i öronen så skulle det väl vara
"This is all i need" med Agent Orange :yoparty

Sabaton är grymma, även om man favorit är Primo victoria, den får jag rysningar av... :yoparty Ska inhandla nya plattan så fort den släpps!

Annars funkar det mesta hårdrock eller techno. Och har man en välljudande twin så hör man den lite mysigt i bakgrunden iallafall...

Att susa fram på en skön slingrig väg en sommarkväll med riktigt go musik i hjälmen...Det blir fan inte bättre än så här i livet!

/Pajje

granath_ skrev:
2311901 :kär

ska snart kika på dom live, endast 17 dagar - 22 timmar - 14 minuter - 26 sekunder kvar till festivalen :yoparty

Fasen vad gutt! jag missade de sisst, och kommer nog missa i år också :(

Men jag var där de två åren innan!

Psychobiker skrev:
2311924 Sabaton är grymma, även om man favorit är Primo victoria, den får jag rysningar av... :yoparty Ska inhandla nya plattan så fort den släpps!

/Pajje

Jag såg dem live i våras! satan vilken drag :yoparty

Lonsdale skrev:
2312387 Fasen vad gutt! jag missade de sisst, och kommer nog missa i år också :(

Mén jag var där de två åren innan!

OT. sry trådskaparen, sista inlägget nu .
jag var där första ggn förra året & så kul har jag aldrig haft tror jag, givet val i år :)
vadå kommer missa, det är väl för fan bara att åka det ! ! :fatta! ;)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti