johnno_mccall
Park å rabatt åkare
Finns det nån mer från Ulricehamn med omnejd som åker offroad eller motard här eller är jag ensam?
Skulle va kul å ha nån att åka med, har en viss kärlek till diken men det har inte mina sporthojs åkande vänner så jag blir alltid efter.
Skulle va kul å ha nån att åka med, har en viss kärlek till diken men det har inte mina sporthojs åkande vänner så jag blir alltid efter.