Miss Ullis
Che Spettacolo
ullis hoj nöp i ingången till kurvan efter start och mål vilket resulterade i en highsider.
ullis fick för sej att hon skulle bli kvar på hojen när den ställde sej på tvären och det hela slutade med att både hon och hojen åkte pladdask i backen och sedan gruset.
hon klämde foten mellan hojen och asfallten , pajja hjälmen och slog axeln.
sen blev det ambulans färd till sjukan i halmstad där det blev röntgen m.m.
hon har fortfarande jävligt ont i foten men inget är brutet i alla fall.
och jag fick inte ta med henne hem för hon va tvungen att bli kvar en natt för observation........
vad som än händer ska ullis köra falken nästa helg säger hon så jag får väll sätta igång och mecka ihop skortet igen *pust*
ps. är det nån som ska från halmstad till malmö i morgon så ring henne så slipper hon gå...
(eller jag köra och hämta henne)
/Anders
ullis fick för sej att hon skulle bli kvar på hojen när den ställde sej på tvären och det hela slutade med att både hon och hojen åkte pladdask i backen och sedan gruset.
hon klämde foten mellan hojen och asfallten , pajja hjälmen och slog axeln.
sen blev det ambulans färd till sjukan i halmstad där det blev röntgen m.m.
hon har fortfarande jävligt ont i foten men inget är brutet i alla fall.
och jag fick inte ta med henne hem för hon va tvungen att bli kvar en natt för observation........
vad som än händer ska ullis köra falken nästa helg säger hon så jag får väll sätta igång och mecka ihop skortet igen *pust*
ps. är det nån som ska från halmstad till malmö i morgon så ring henne så slipper hon gå...

/Anders