ullis på sjukan...

Miss Ullis

Che Spettacolo
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
ingen....
ullis hoj nöp i ingången till kurvan efter start och mål vilket resulterade i en highsider.
ullis fick för sej att hon skulle bli kvar på hojen när den ställde sej på tvären och det hela slutade med att både hon och hojen åkte pladdask i backen och sedan gruset.
hon klämde foten mellan hojen och asfallten , pajja hjälmen och slog axeln.
sen blev det ambulans färd till sjukan i halmstad där det blev röntgen m.m.
hon har fortfarande jävligt ont i foten men inget är brutet i alla fall.
och jag fick inte ta med henne hem för hon va tvungen att bli kvar en natt för observation........

vad som än händer ska ullis köra falken nästa helg säger hon så jag får väll sätta igång och mecka ihop skortet igen *pust*

ps. är det nån som ska från halmstad till malmö i morgon så ring henne så slipper hon gå... :D (eller jag köra och hämta henne)

/Anders

Skönt att det inte blev värre skador, jag kan hjälpa till att meka i helgen om det behövs.

Såg otäckt ut då hon låg livlös när jag körde förbi. Man fick lite klump i halsen. Skönt att det gick bra!

Miss BrInK skrev:
ps. är det nån som ska från halmstad till malmö i morgon så ring henne så slipper hon gå... :D (eller jag köra och hämta henne)

/Anders

Ska ev till lund imorgon så då kan jag passa på att ta upp henne. Men OBS inte säkert jag åker. Pm:a hennes nummer eller ditt så jag får tag på någon imorgon om jag åker.

Djävligt otäckt!! tur att det inte var så farligt som jag fick för mig av rubriken :skrämd

Krya på dig Ullis!! :hej
du är en riktig kämpe som bara vill ut på banan igen efter en sån olycka :Bugar

det otäckaste tyckte ullis nog va när hon skulle få dropp på sjukan, vågar slå vad 50 spänn på att hon svimmat.. (nål fobi)

// Anders

gött att inget va brutet ! hoppas hon kan köra på falken om 2 veckor ?

SKÖNT att inget var brutet! Då ses vi på Falken om en vecka!
Krya på dig.

Anders ring om du behöver hjälp med hojen eller bilsällskap idag...

Krya på dig Ullis!!!

Enligt det lilla jag känner dig, så kommer du sitta på hojen till tävlingen!!! U go girl! :)

Pålle skrev:
Anders ring om du behöver hjälp med hojen eller bilsällskap idag...

Ullis är en liten kämpe, fast nålar är väl inget att vara rädd för ;)

Roadtrip! .. :)
Om ni ska köra så säg till, jag vill med.

/Karl

Skönt att det inte var värre än så även om det är illa nog!! Krya på sig tjejen så ses vi på Falken!! Förhoppningsvis på hojen oxo då!! :) :tummenupp

Aj, klämma fossingen under hojen suger purjo (men fossingen får fina färger)! Tur att 125:an är lätt.

Krya på dig Ullis.
Hoppas du kommer igen till Falken, så vi får se mer av dig och dina i härliga omkörningar.

Det låter inget vidare hoppas att det snart är över och det inte blir något kroniskt.

Krya på dig ullis

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...