Ullis först över linjen!!??

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyteknik skrev:
Vurpade han på start- och målrakan? :va

Nej, han vurpade inte på start- och målrakan.
Det var inte ens i närheten, det var heller inte i närheten av sista varvet.

Tänkte mig inte riktigt för, vem var det du frågade om?

Last edited:
JAG säger bara det om inte protesten är inlämnad efter 30 min så kan man inte komma med protesten efter en vecka!!!!
(Fick ni inte lära er det på licenskursen)
Många Gulliga Hälsningar //Bluedevil #46 :banana

Om ni ser på bilderna, hur fan kan ja ligga o.3 sec förre ullis om det inte var det förra varvet som räcknades!! Tack för bilderna!! :tummenupp
(är det ingen som har bilder på varvet innan!!??)

Hoppas inte du är glad över ARC's pinsamma misstag. Jag hade hellre nollat än snott en poäng från någon annan, dessutom när man nästan dragit med den andra i fallet. Och sen komma och vara spydig över det.. Skärpning.

/Joakim

Edit: Såg du en målflagg på 11'e varvet, som de vill räkna som målgång? Varför ska man ta ställningen på näst sista varvet, som dessutom inte var det som avflaggades.

BlueDevil skrev:
JAG säger bara det om inte protesten är inlämnad efter 30 min så kan man inte komma med protesten efter en vecka!!!!

Last edited:
BlueDevil skrev:

Gissar att du kommer få äta upp detta... :hihi

Pålle skrev:
Hoppas inte du är glad över ARC's pinsamma misstag. Jag hade hellre nollat än snott en poäng från någon annan, dessutom när man nästan dragit med den andra i fallet. Och sen komma och vara spydig över det.. Skärpning.

/Joakim

Edit: Såg du en målflagg på 11'e varvet, som de vill räkna som målgång?

Håller med där...Blue devils inlägg luktar illa....

BlueDevil skrev:

lite svårt att lämna protest inom 30min när det tar en timme att få resultaten...

du kan säkert få jobb på ARC blue devil.. ni tänker ju lika dant i alla fall... :dummer

Om du missade Edit'en på min förra Quote...

Förklara nu för alla hur du vill ha det. Du tycker det är rätt och riktigt att ställningen från 11'e varvet ska räknas då du låg före Ullis, trots att det var ett varv kvar på racet och du inte såg någon målflagg(?)...
Jag antar att de inte hade koll på de som ledde racet och därför började med att flagga av de sista förarna på 11'e varvet, dvs. efter att ni hade passerat. Annars finns det inte ens en rimlig förklaring till deras misstag.

/Joakim

Edit: Nu är jag dum mot dig, men varför i helvete satsade du så hårt i den kurvan om nu racet redan var över. Jag såg dessutom hur arg du var och hur du slog dig på benet hela vägen ut på rakan. Seså, vilket varv räknas nu!? Du borde nollat, och nu snor du poäng från alla som låg bakom dig. Du lär vara jättepoppis i depån framöver :rolleyes:

BlueDevil skrev:
Om ni ser på bilderna, hur fan kan ja ligga o.3 sec förre ullis om det inte var det förra varvet som räcknades!! Tack för bilderna!! :tummenupp
(är det ingen som har bilder på varvet innan!!??)

Last edited:
Pålle skrev:
Om du missade Edit'en på min förra Quote...

Förklara nu för alla hur du vill ha det. Du tycker det är rätt och riktigt att ställningen från 11'e varvet ska räknas då du låg före Ullis, trots att det var ett varv kvar på racet och du inte såg någon målflagg(?)...
Jag antar att de inte hade koll på de som ledde racet och därför började med att flagga av de sista förarna på 11'e varvet, dvs. efter att ni hade passerat. Annars finns det inte ens en rimlig förklaring till deras misstag.

/Joakim

Klart det är rätt och riktigt, han låg ju först då!

BlueDevil skrev:

Vilken knast! Suck...

BrInK skrev:
lite svårt att lämna protest inom 30min när det tar en timme att få resultaten...

Fan jag blir bara argare ju mer jag tänker på det!!! :mad: Vem var det som var ansvarig!? Eva G? Någon j-vla förklaring om varför de skötte det hela pissedåligt måste vi få!!! 1800 spänn var de ju iaf INTE värda!

hmm skulle också bli lite arg om det skulle hända mig, jag kan inte rå för att ARC gjorde ett dunder misstag (de gjorde de hela helgen som alla vet)
Vet tex någon som åkte hem för att de trodde att de körde dåligt!!
De flagade av rejset rätt nära kurvan som alla vet, men alla gasade på så det gjorde jag med och trodde att ja såg fel..
och sitta där och tracka mig för att ARC gjorde fel är helt j-vla FEL!!!!
Varför tror ni att ja var så förbanad!!??

// #46

BlueDevil skrev:
Okey?? Berätta NÄR har jag varit spydig!!??!?!? :fatta!

Tja, det kan ha varit efter att inte gett intrycket att du tyckte att det var fel av ARC att gett dig poäng trots att du inte förtjänade det. Och det var med en "spydig" ton dessutom.

BlueDevil skrev:

Status
Ej öppen för fler svar.
Back