Ullared!

Hela Ullared är ett skämt :D
Kanske därför det är så skoj att titta på det :tummenupp

Ett skämt som säljer för tio miljoner om dagen och får folk att sträckköra åttio mil för att handla för ett par tusen?
Skulle inte tro det.

Någon som såg dagens program?
Har Morgan fått pojkvän? :confused:

Och Ingen Whiskey på Morgonen! För då blir sjunker båtarna.
Undrar hur packad han var när dom kom och filmade honom tro:gnissla

Hur många skulle komma dit om det satt en dammig museivakt och blängde, som motvilligt kunde förklara seriefigurernas sociala relevans baserat på pendragens synergi?

Last edited:
NU BÖRJAR DET:tummenupp

Jag kör alltid förbi Peders serietidningsaffär när jag ska till Ullared men har aldrig varit inne där. Efter att ha sett avsnitten så tvivlar jag på att jag någonsin kommer att gå in där.

Hoppas att Morgan inte får betalt per timme. Isf kommer många mjökbönder snart behöva sälja sina gårdar...

Anja o Tessan: sjysst att dom åker i en tjock pickup ala byggarbetsplats.

Bra att de har låga priser. De köper väll in en tröja som kostar för dem några ören och höjer priset någon 20 krona. Än att t.ex. Dressman och de här andra små butikerna kräver 250+ spänn för en lika dan i samma tyg och de.

Visst e det trevligt? :D
Jag tycker det e ok att åka dit någon gång om året och handla på sig jeans för 129 kronor. Jag är för snål för att ge 1000 spänn för ett par jeans på JC.

Nä, det var faktiskt inte ett skit trevligt. Men det var billigt att handla prylar till det som komma skall.

Jag lovade mig själv att inte åka dit i onödan igen!

Vill du bli min mentala coach? :gnissla

Är det förmildrande omständigheter att vi besökte mina föräldrar hela helgen efter 5 mil därifrån?

Yes, det är förmildrande omständigheter... skulle vi hamna 5mil därifrån vet jag inte om jag skulle kunna hålla frun därifrån heller... och kan väl erkänna att det skulle vara lite intressant att faktiskt se stället.
Men förutsatt att man ändå är där så att säga! :fakta

Visst e det trevligt? :D
Jag tycker det e ok att åka dit någon gång om året och handla på sig jeans för 129 kronor. Jag är för snål för att ge 1000 spänn för ett par jeans på JC.

Ja, vill man se ut som familjen från säsong 1 så är det helt ok. :tummenupp

Hmmm.. Karl'n från Filipstad hade nog inte alla indianer i kanoten...undrar hur många ggr i följd han sa "målar nagellack med penseln" :va

Last edited:
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back