Ullared!

Kjell är ju KUNG!
Killen levererar ju som ingen annan!

"Börjar du bli hungrig nu då?"
"Näe faan..finns ju brännevin!"

Last edited:
Jag tycker Kjell o Rose-Marie rockar fett!!! De konsumerar som man ska göra i lågkonjunkturstider!
Fast är man medlem här på sporthoj så handlar man ju alltid i de dyraste butikerna, cashar av allt kontant och gnäller på alla som inte röstar blått och köper det dyraste kängeruskinnstället mm.....:rolleyes::glömdet

WT-faktorn är helt bisarr på det där eländet, blev tvingad att kika på skiten med ett öga igår, och det är så man häpnar.

Den enda förklaringen jag har, är att folk har för lite att göra på fritiden (och det är för många föräldrar som är väl nära varandra i genpoolen...).

Verkar som att det är på tiden att arrangera sporthoj.com's officiella utflykt till ullared 2010. På med touringkittet och in med campingutrustningen!:banana

Verkar som att det är på tiden att arrangera sporthoj.com's officiella utflykt till ullared 2010. På med touringkittet och in med campingutrustningen!:banana

Jag hakar på husvagnen på min Goldwing och hänger på :) Och det enda jag ska handla där är lite groggvirke och sen ska jag gå ut och sätta mig på en bänk utanför ingången och supa mig redlös och skrika skällsord på alla som går in där :D

Snake Eyes skrev:
Aj då, nu har de kommit på att det kan få konsekvenser att vara med i en såpa. Kjell kan inte sova.

http://www.expressen.se/noje/tvsajte...succen-ullared

Kjell är den enda anledningen till att jag kollar på Ullared, han är ju stört skön! Hans sätt att handskas med familjesemestern är universal. Var man än är och hur jobbiga ungarna än är, tar en grogg udden av hela situationen. Att han nu går ut i pressen och gnäller på att han inte kan sova solkar den fina bild jag har av honom som vardagshjälte numero uno. Hoppas han repar sig och inser att folk gillar honom.

Nädu pojkvasker, här jobbar vi med hederligt, analogt detektivarbete.

Hehe :krama

Gruppkörning till Ullared kan bli riktigt intressant. Uppsittning i gryningen, körning, sedan får man shoppa, eller sitta utanför och vänta med de luttrade gubbsen. Lunchen kan bli korvätartävlingen, sedan en grogg med Kjelle på campingen och avslutning med grillfest hos Morgan. :tummenupp

Gruppkörning till Ullared kan bli riktigt intressant. Uppsittning i gryningen, körning, sedan får man shoppa, eller sitta utanför och vänta med de luttrade gubbsen. Lunchen kan bli korvätartävlingen, sedan en grogg med Kjelle på campingen och avslutning med grillfest hos Morgan. :tummenupp

Och ställa en hoj i varje p-ruta?? :yoparty

Jag hakar på husvagnen på min Goldwing och hänger på :) Och det enda jag ska handla där är lite groggvirke och sen ska jag gå ut och sätta mig på en bänk utanför ingången och supa mig redlös och skrika skällsord på alla som går in där :D

Glöm inte att göra som ett äkta proffs och ha pilotsolbrillorna utanpå de vanliga glasögonen. :D

Men WTF!

Man kan ju granska vilken realitysåpa som helst och hitta bluffar. Klart dom vill göra ett bra program och dom går ju inte heller ut med att allt är "sant".

Hade hemmafrun inga pengar att shoppa för när dom skulle spela in henne blir det ju rätt trist.

Orka bry sig om sån skit.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!