UFC/MMA-tråden

När han ler tänker man att detta är typ världens trevligaste/snällaste människa. Han har INTE ett MMA ansikte, ser bra ut som fan! Ja ja ös på med era gayskämt :D

När han ler tänker man att detta är typ världens trevligaste/snällaste människa. Han har INTE ett MMA ansikte, ser bra ut som fan! Ja ja ös på med era gayskämt :D

IRL så ser man det tro mig! Men du har lite rätt haha. :banana

Nån som ser TUF. Fyfan vilken slakt det blev i senaste avsnittet, Koscheck borde kaxa ner några snäpp :D

Ömmm...jag laddar ner det faktiskt. Har alltid gjort det, jag vet inte om någon svensk kanal sänder det just nu. Det sänds onsdagar i ju äss äjj så Torsdag morgon innan jag åker till jobbet kickar jag igång nerladdning och låter datorn stå resten av dagen så man även får en fin ratio :D

Jag har tyvärr inga invites längre till sidan jag använder mig av men fullcontactzone.tv är GRYYYM. Kika in då och då och prova regga er, har man tur så finns det platser lediga. Annars kanske www.torrentz.com m.fl kan tänkas ha?

Vem vill se Fedor mot Cain? :tummenupp

Edit: Och hur fan skall Shields orka med GSP?

Last edited:
vad är det som är sagt om spoilers i den här tråden? :P

Men läs inte en tråd om UFC om du inte vill ha nyheter om UFC :rolleyes:

I natt gick jag upp 04.00 men om jag spelat in det hade jag naturligtvis inte gått till ufc.com innan jag sett inspelningen, det vore ju korkat.

Men läs inte en tråd om UFC om du inte vill ha nyheter om UFC :rolleyes:

I natt gick jag upp 04.00 men om jag spelat in det hade jag naturligtvis inte gått till ufc.com innan jag sett inspelningen, det vore ju korkat.

jag bara undrade, har läs resultaten på sherdog redan men jag tycker matcherna är kul att kolla på oavsett om jag vet resultaten.

men dåså, FAN va skönt!
velasques gjorde det tydligen snabbare än jag väntat mig men annars verkar fighten gått precis som jag väntat mig :)
ska se galan ikväll och njuta av ground&pound, få tillbaka lite lycka efter min egen förlust igår^^

jag bara undrade, har läs resultaten på sherdog redan men jag tycker matcherna är kul att kolla på oavsett om jag vet resultaten.

Normalt tycker jag det suger när man redan vet hur det kommer att sluta men Lesnars beating kan man ju se hur många gånger som helst. Han är verkligen skotträdd. :hihi

Normalt tycker jag det suger när man redan vet hur det kommer att sluta men Lesnars beating kan man ju se hur många gånger som helst. Han är verkligen skotträdd. :hihi

haha exakt, rätt komiskt att se folk försöka övertyga andra om att han helt plötsligt blivit en bra striker på vissa sidor.
dom gångerna han blivit träffad stående tror jag han blivit skakad varje gång, couture gjorde det rätt bra, mirs knä i andra fighten träffade bra men tyvärr ramlade han själv i samma ögonblick och hamnade under så lesnar hann återhämta sig.
han är en bra brottare men inget mer, en-dimensionella fighters kan klara sig en stund men håller aldrig i längden.

Fyfan va grymt skönt att Cain visade världen att Lesnar bara är en stor apa med kaxig attityd som bara kan springa rakt på folk och ligga på dom. Jag trodde Lesnar skulle vinna igen men i detta fallet är jag grymt glad för att jag hade fel. Cain borde gått fram och sagt att han gärna bjuder Lesnar på den där Coronan och en Burrito :D

Sidospår: Tito borde lägga av, en trög, kass och jävligt överskattad Hamill slog han.

Sidospår: Pallar inte Sanchez, synd att inte Thiago lyckades säkra en av alla hans 3948398490384 strypförsök.

Sidospår: Var inte tanken att Yvel skulle in i UFC och erbjuda hård konkurrens i toppskiktet av tungviktsklassen?

Sidospår: Gonzaga suger HÅRT, fattar verkligen inte varför brottare eller Jiu Jiutsu killar envisas med att stå upp när de ändå får spö.

Nåja...nu ser vi fram mot BJ och Hughes. BJ 4TW :D

Ömmm...jag laddar ner det faktiskt. Har alltid gjort det, jag vet inte om någon svensk kanal sänder det just nu. Det sänds onsdagar i ju äss äjj så Torsdag morgon innan jag åker till jobbet kickar jag igång nerladdning och låter datorn stå resten av dagen så man även får en fin ratio :D

Vi kör "fight lunch" på torsdagar och kollar TuF på storbild i en konferenssal. :tummenupp

Haha jäklar i matchen fick man se hur sjukt klumpig Brock kan vara! Jag blev förvånad över att Brock gav upp så snabbt.. Jag antar att han var rejält groggy, men i Carwinmatchen kunde han ju ta hur mkt strykt som helst

Riktigt kul att Cain vann!

Jag tror Cain fick in många fler rena slag, han har ju grym träffprocent. Som nån annan påpekade tidigare i tråden så blockades mestadelen av Carwins slag av Brocks armar eller så bromsades de ner av hans armar innan de träffa honom. Skapligt jack i kinden fick han iaf :D

Precis den jag trodde skulle vinna the Ultimate fighter vann. GÖTT!

Nu är det bara o ladda för fullt inför helgens drabbning.

GSP! GSP! GSP! GSP!

Back