Uddevalla

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kommer snart
Visst finns det några här på forumet som glider omkring i Uddevalla-trakten? Åka omkring själv och titta på fiskmåsar i all ära, men det blir lätt lite segt i längden... Posta gärna här om ni är sugna på en tur någon dag! :tummenupp

Re: åka?

red_ninja skrev:
Självklart hänger jag på en tur då o då=) där det är ös, där är jag=)=) lägg in en blänkare här bara så .... /peter

Det låter ju alldeles lysande! Skickar ett PM eller postar här när det drar ihop sig...gör gärna detsamma ifall det finns läge. :)
Är förresten en hel del i Thn eftersom tjejen bor där så... :tummenupp

/Andreas

Kapar tråden lite lätt!

Finns det nån här i närheten av Uddevalla som kan tänka sig att hyra ut sin hoj någon eller några dagar i sommar?

Fråga era kompisar också! Kanske sån rentav har en Hornet 600? :tummenupp

Hör av er på PM!

Jocke skrev:
Kapar tråden lite lätt!

Finns det nån här i närheten av Uddevalla som kan tänka sig att hyra ut sin hoj någon eller några dagar i sommar?

Fråga era kompisar också! Kanske sån rentav har en Hornet 600? :tummenupp

Hör av er på PM!
vad betalar du??? =)

HMM!

Jag värden är liten ibland! Jag ska till våran sommarstuga som ligger ute vid Bohus Malmön. Sen har inte Rettan fått slita så mycke i vår.
Jag är gärna med på en tur i helgen!!!!!!!

red_ninja har inte möjlighet till en tur imorgon kanske? :hej
Man blir ju lite sugen på o ta en sväng i det fina vädret... :)

Hojta till om ni skal norut någon gang. bor 8 mil norr om U. finns lite fina vägar runt här också.

/Bo

Backdraft skrev:
red_ninja har inte möjlighet till en tur imorgon kanske? :hej
Man blir ju lite sugen på o ta en sväng i det fina vädret... :)
jag hade gärna hängt med men jag jobbar tills onsd natt, SEDAN SÅÅÅÅ, brruuuuuuuuummmm=) vad sägs om torsd?
eller fred?

Bo r1< det är finfina vägar däruppe, speciellt runt stora o lilla le sjöarna=) mvh peter

red_ninja skrev:

Bo r1< det är finfina vägar däruppe, speciellt runt stora o lilla le sjöarna=) mvh peter

He he Japp, bor precis ju imellan dem. De har asfalterat "Halden-slingen" nyligen, men tyvär bara på Norske sidan. :bow

Kom gärna med tips om väger söderut mot Uddevalla ock Thn.

Back