Uddevalla Cross VM

DC-Shoes

Hhhhmmmmmm
Gick med
21 Apr 2005
Hoj
Gult skit som bara går sönder!
Jepp Jupp..!!
Är det ngn som skall ned och kika på det?
Själv så är man där varje år, då det är!
:fyllisar

Last edited:
Jag ska eventuellt ner om nån polare vill hänga på...

Det var nu hela helgen!
Var där från Fredag tills nu!
Det var helt KANON.. :yoparty :fyllisar

Vi stack också innan tjejheatet. Surt på hennes vurpa när hon låg trea i första heatet...

Var en jävla uppkörning av Everts, från vurpa och ligga sist till en 3 eller 4-plats. Tog 12 pers på ett varv! :rock

Emmi skrev:
Vi stack också innan tjejheatet. Surt på hennes vurpa när hon låg trea i första heatet...

Var en jävla uppkörning av Everts, från vurpa och ligga sist till en 3 eller 4-plats. Tog 12 pers på ett varv! :rock

Everts regerar!!!!! :yoparty

ChaosX skrev:
Everts regerar!!!!! :yoparty

Jo Everts är riktigt grymm. Vansinnigare uppkörning har jag nog aldrig sett. förresten tror jag Elin kom femma. Synd bara att det inte finns tillräckligt med duktiga tjejer som kör, men det kommer nog. Kan inte vara så roligt att bli varvad på tredje varvet.

EVERTS var Kung som alltid..

Från nästsista plats upptill 4:e tror jag att det var!
Och då är det ju inte dåliga killar som kör heller!

Jaja var kanon!! :banana

Hur gick det med tjejen som vurpade efter stora hoppet i första heatet? ..Den vurpan såg inte skön ut.

Nej, hon flög rätt ordentligt och låg bara helt still efteråt... Har inte hört eller läst nåt alls... :3freak

Såg ni tjejen som vurpade efter hoppet mitt på banan? Hennes mek skulle hämta hojen sen, kickade igång den och fick gashäng, släppte kopplingen varav hojen flög högt upp i luften och slog över. Hela berget applåderade och asgarvade åt honom, stackarn... :rofl

Emmi skrev:
Såg ni tjejen som vurpade efter hoppet mitt på banan? Hennes mek skulle hämta hojen sen, kickade igång den och fick gashäng, släppte kopplingen varav hojen flög högt upp i luften och slog över. Hela berget applåderade och asgarvade åt honom, stackarn... :rofl

Dagens Höjdpunkt..
Gissa om man fick sig ett gott skratt, hela berget tutade åt honom! :hihi
Helt tyst, sedan kickade han igång den och vrrrroooooooooooom... Haha klockrent :tummenupp

Ps. Han skämdes nog rätt skapligt, såg det ut som Ds! :D

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...