R1 racer
Stick i ögat!

http://www.blocket.se/vi/6995729.htm?ca=23_14_s
nu är det dax att sälja min lille Dagge. Han är normalstor och gilar att leka. Han har även varit en trogen vän!!
20kr eller högst bjudande!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rasorblade skrev:
Rooki skrev:jag har hört att dom blir jobbiga på kvällen.. vill gärna ligga uppe vid annsiktet.,, kan bli lite jobbigt i längden kanske! dom e tydligen kräsna med maten me.. aja det e nog inget nybörjar djur,, kräver nog tidigare erfarenheter av tex mjölmasken som e lite vänligare och inte lika aggresiv
prulle skrev:Tror man måste börja med latmasken.![]()
(6)7+ årFixx_ skrev:När jag var liten hade jag vid något tillfälle tagit med mig ett par daggmaskar in i skolan och skulle ha som husdjur i min skolbänk, tyckte jag.
Men vid slutet av dagen tittade fröken av någon anledning i min bänk, och upptäckte daggmaskarna.
JÄtteOtÄckt tyckte hon och jag fick GEnAst bära ut dem igen!!
Jag som tyckte de var så söta...
![]()
Aleksander skrev:Jag fick 5 kronor en gång för att äta en daggmask...fy fan, smakade inte kyckling.
LayDeeOmega skrev:Måste nog tillhöra en av de mest udda saker jag har sett någon sälja på
blocket.
Fixx_ skrev:5 kronor...![]()
då måste du ha varit lite sugen iaf![]()
eller?![]()
seyou skrev:Tror ni man ta med den på en fisketur? Den är inte rädd för att vara i en båt?
Aleksander skrev:... 5-6 år...min kompis mamma som utmanade mig faktist...:fingret
Usch![]()
Rooki skrev:kan va lite problematiskt första gången,,, ett koppel e starkt rekomenderat..
gärna av stryp-modell då dom kan vara ganska starka vid eventuella rymningsförsök
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|