Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
) me hjälm o hela skiten.
men va ändå gött när man vart ute o svinat, kommer hem på hojen (nu va detta lite avskilt) hinner inte kliva av förän hon e där o ska ge mig en avsugning.

Det är jobbigt att åka bil långa sträckor, kan faktiskt klara mig om jag inte blir påminnd om det. Kommer jag på det när jag åker så är det KÖRT!!!!
SimmPsi skrev:Jag har nog ett gäng tix som jag inte kan komma på nu men 1 sak är när jag åker som passagerare i en bil och ser dom där vita vägstolparna så måste jag klämma ihop tårna vid varje stolpeDet är jobbigt att åka bil långa sträckor, kan faktiskt klara mig om jag inte blir påminnd om det. Kommer jag på det när jag åker så är det KÖRT!!!!
![]()
![]()
underbart!!!Hade nåt liknande för mig ett tag när jag bar liten, blinkade vid varje telefonstolpeSimmPsi skrev:Jag har nog ett gäng tix som jag inte kan komma på nu men 1 sak är när jag åker som passagerare i en bil och ser dom där vita vägstolparna så måste jag klämma ihop tårna vid varje stolpeDet är jobbigt att åka bil långa sträckor, kan faktiskt klara mig om jag inte blir påminnd om det. Kommer jag på det när jag åker så är det KÖRT!!!!
![]()
![]()
Hubbabubba skrev:En konstig sak som jag gör är att när jag går på trottoaren (stavning?) så får jag aldrig gå på gatustenarnas kanter.
Svårt att förklara men här e en bild
De gråa är gatustenar och dom svarta strecken som går ut e "kanterna"
Brukade jag också göra men det har gått över nästan helt nu.Hubbabubba skrev:En konstig sak som jag gör är att när jag går på trottoaren (stavning?) så får jag aldrig gå på gatustenarnas kanter.
Svårt att förklara men här e en bild
De gråa är gatustenar och dom svarta strecken som går ut e "kanterna"
När det regnar så får absolut inte vindrutetorkarna vara nere när man passerar de vita stolparna utan måste befinna sig någonstans på rutan så att säga. Annars är det verkligen kört!SimmPsi skrev:Jag har nog ett gäng tix som jag inte kan komma på nu men 1 sak är när jag åker som passagerare i en bil och ser dom där vita vägstolparna så måste jag klämma ihop tårna vid varje stolpeDet är jobbigt att åka bil långa sträckor, kan faktiskt klara mig om jag inte blir påminnd om det. Kommer jag på det när jag åker så är det KÖRT!!!!
![]()
![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|