Udda annons

Jag har själv funderat på att köpa en hoj, eller en bil, och sen bara underhålla den - för att om 20-30 år plocka deg för en klassiker i toppskick.

Däremot så hade jag nog valt en annan typ av hoj för det ändamålet. ;)

Jag tror nästan på honom, men jag tror inte han får 35 för en rosa Dt. :tomten Man ser på vissa detaljer att den är helt eller iaf mycket lite körd.

kan ingen ringa honom och kolla varför den inte är körd? :D

ohhh! spänd förväntan....vem kan vara ointreeserad nog att hålla en hojj i garaget utan att ens provköra i 13år??

Kallis, det står ju i annonsen ;)

Jag vet granath_ :tomten

tvålen skrev:
Kallis, det står ju i annonsen ;)
Jahaja, så man var tvungen att läsa annonsen för att få reda på anledningen. Varför tänkte jag inte på det tidigare?

EDIT: Jaja, lite ontoppic ska med i inlägget också. Har den bara stått i 13 år så lär ju inte däcken vara dom bästa längre. Är nog "lite" hårda efter att ha stått så länge. Typ alla packningar lär man bli tvungen att byta, ostartad i 13 år, då har dom garanterat torkat. Samma sak med en del gummidetaljer, förmodligen uttorkade dom också.

Last edited:
KalleNorton skrev:
EDIT: Jaja, lite ontoppic ska med i inlägget också. Har den bara stått i 13 år så lär ju inte...

det har du ju fan rätt i :gnissla
då är det ju bättre att köpa en beg.

TEX. KÖP MIN! ca. 25000:- :tummenupp

10000:- billigare än det där runket :3freak

köp köp köp.

vad är annonsdelen för något? :rolleyes:

Att plasten är kvar runt bromsskivan ger intryck av att den är mycket litet körd. Jag har inte sett en hoj som är äldre än ett halvår som har kvar den plastbiten.

Gren skrev:
Att plasten är kvar runt bromsskivan ger intryck av att den är mycket litet körd. Jag har inte sett en hoj som är äldre än ett halvår som har kvar den plastbiten.
Kanske det, men om man har tagit bort den är det ju inte svårt att sätta tillbaka den, endast 2 skruvar. Ungefär som att säga att en hoj ser mindre körd ut bara för den har backspeglarna kvar...

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...