Jörgen Karlsson
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 15 Mar 2006
- Hoj
- HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Undrar vad minkarna har för EFR "motortändfrekvens".
Samma som en ubåt i uläge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Undrar vad minkarna har för EFR "motortändfrekvens".

"Trots att antalet värnpliktiga blir allt färre så fortsätter arbetsolyckorna att öka. År 2006 anmäldes 1527 arbetsolyckor bland de värnpliktiga. Mellan år 2005 och 2006 ökade olyckorna med 12,4 procent, enligt Försvarsmedicincentrum." /SvD
Tänk att vi blivit så bekväma i detta land att vi inte ens vill ha ett försvar i tron att någon annan ska hjälpa oss i händelse av orostider.
Hursomhaver. Att arbetsolyckor fortsätter öka har ingenting med ökat antal olyckor att göra. Snarare att man idag är mer benägen att anmäla stickor i fingrarna, skavsår och liknande. Vådaskott har förstås alltid förekommit i viss utsträckning.
Jag tror dock att det vore oklokt att se dessa olyckor som en anledning att helt lägga med Försvaret.

I dagsläget måste nog varje land tyvärr ha ett försvar, sin egen eller någon annans.
Nja, experterna anser ju att de inte vet vem vi ska kriga eller försvara oss mot..., men som någon sa, vi har ett insatsförsvar så det är väl i andra länder som det ska sättas in.
kanske de kan bistå oss den dagen.
Det var inte så få.
Mellan 1995 och 2008 har 15 värnpliktiga dött i samband med olyckor.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2509210.ab
Jag tror inte den dagen lär inträffa, klarade man av Hitler så lär de fixa nästa också.![]()

Kan inte du göra en självdiagnos med utgång i narcissism och sedan meddela resultatet?
Det var inte så få.
Mellan 1995 och 2008 har 15 värnpliktiga dött i samband med olyckor.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2509210.ab
Ser ni inte själva gropen ni gräver ???
Det är ju det som är grejen. Gropen är redan grävd.
Vi har ett försvar idag som inte ens förmår försvara oss från, som jag sade förut, floridas alla pensionärer om de skulle få för sig att komma hit och inta oss.
Me de få stackars soldaterna vi har kvar så spelar det ingen roll om vi har några kvar alls. Satsa på innre och yttre spaning istället.
Det är svårt att bemöta dina felstavade osakliga inlägg om gropar, floridapensionärer mm. Men de är fascinerande läsning måste jag erkänna!
Lite som nasseretorik, man vet inte var man ska börja.
I dagsläget måste nog varje land tyvärr ha ett försvar, sin egen eller någon annans.
/J
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller