UaRR bastukväll efter Uppsala Open nu på lördag!

JoS skrev:
Jasså du! Trevligt! :tummenupp
Vet du vilken tid åker du då tillbaka?

Vetifan!! :crash

Blir väl när man e' tillräckligt full och färdigbastad!vi som ska in till stan får väl dela på en bulle om vi blir några stycken, annars går det en buss från Gunsta 21:55!

M:et skrev:
Ja hur blir det?
Ska vi slagga över eller är det in till stan som gäller?
Slaggar vi kvar tänkte jag ta bilen.
Hur tar vi oss ut i skogen annars? Va va va????????
Ta med dig bil och sovverktyg hur som helst. OM det blir så att det blir fecke inne i stada, så åker vi väl å hämtar din åjtemobil tomorgon.

//D

Taz skrev:
Ta med dig bil och sovverktyg hur som helst. OM det blir så att det blir fecke inne i stada, så åker vi väl å hämtar din åjtemobil tomorgon.

//D

Oki doki! då kör vi på det.
Ska ni ha skjuts? Jag tänkte åka strax före 18:00.

blir perfa det ! ;)

ses där ute strax efter 18.
:rock :tuttar
/z

men som sagt är det hur lungt som helst o slagga över. finns plats till alla. ifall det blir så, men det visar ju sig. ;)

/z

M:et skrev:
Oki doki! då kör vi på det.
Ska ni ha skjuts? Jag tänkte åka strax före 18:00.
Det blir ju perfa! Jag är på! :tummenupp

Edit: Har du handlat? :confused:

Jag har ju inte handlat käk! :3freak Det får bli ett pitstop på någon affär eller liknande. Eller?

Tja grabbbar och tjejer,
Först ut .. :fakta he he ... :D :D

Tackar alla (speciellt Zeal :tummenupp ) för en kanon trevlig kvälll :rock ...lite kalll dock :notme ... mycket moln utanför munnen...puhh. Bastubadarna slog alla rekord när de kastade sig i ån.... AAAhhh ÅÅÅhhh Shhiiiittt :eek: . hörde man när man kastade i sig grogg :öl . Djädrar... men sen var det varma... WestW hade ruskigt varma öron :whip Mmmmmmm.

Sov gott!! Tar nog ett tag innan Kongo och Jos kommer i säng.... :tuttar Flurran på G'. Vad det gäller Marie och mig så är det sängen som är magneten :whip .

Marie hälsar och tackar :cool:

:) Jocke

Liten teaser.... så här kul hade vi... mer i morgon... god natt...

Bifogat

• 164_6442.jpg
    164_6442.jpg
    32.8 KB · Visningar: 137
God morgon! Man mår som man förtjänar i dag. :zpy Jag är fortfarande full.

Det var som Jocke skrev en kul men kall kväll. Jag frös inte så mycket, men det gjorde däremot Kongo! Underhudsfett är bra att ha ibland! :D

Det var ett förbenat trevligt ställe som Zeal bjöd in oss till. Skall bli kul att komma dit när det är sommar oxo. :brynad

Kort kommer senare. Vågar inte titta på bilderna nu... :rolleyes:

*stön* Kongo var aprak i går på flurran! Tanten var lagom glad när man lullade hem 04:15 och ville "gosa" lite :tuttar ...

Hade jättetrevligt iaf, tack sälen för att du fixade, hoppas inte att du behöver städa H E L A dagen i dag! Vi hade kul där vi satt även vi som inte bastade!

Nu blir det Pizza och film... :hej

Tack för igår ZÄÄL!!! :bow :bow
Nog var det kallt, men med mat i magen å sen in i bastun vart allt lite bättre. Bastun kunde ju dock fått hottats upp till runt 70 grader tycker jag, men vissa klagade ju högljutt då.. :rolleyes:
Kanonkul att bada, gastän lite halväckligt å hoppa ner i kolsvart vatten för man såg ju inte ett jota...
Kom på imorse att vi åt ju på vanligt porslin.. Inte har ni väl fått stå å diska hela dagen idag väl?? :o :eek:

Tack än en gång zääl :hej
/tt och ww :D

*ps* det var två MYCKET ensvisa själar som grenslade hojarna vid 12 tiden "imorse" i 7 gradig värme och duggregn. Vilket slutatde med lite bakhjulsåka på ER och TL. Fattar inte.. ni med kåphojar, UT med er!De e ju bara lite kylogt om fingrarna på de däringa åkdonen :tummenupp *host*kycklingar*host* *ds*

Tackar för en trevlig kväll även om vädret gjorde allt det kunde för att sabba.

Tina, är grillen ledig snart så jag får lägga på mitt kött? Jag börjar bli hungrig :rolleyes:

Tinatjejen skrev:
Tack för igår ZÄÄL!!! :bow :bow
Nog var det kallt, men med mat i magen å sen in i bastun vart allt lite bättre. Bastun kunde ju dock fått hottats upp till runt 70 grader tycker jag, men vissa klagade ju högljutt då.. :rolleyes:
Kanonkul att bada, gastän lite halväckligt å hoppa ner i kolsvart vatten för man såg ju inte ett jota...
Kom på imorse att vi åt ju på vanligt porslin.. Inte har ni väl fått stå å diska hela dagen idag väl?? :o :eek:

Tack än en gång zääl :hej
/tt och ww :D

*ps* det var två MYCKET ensvisa själar som grenslade hojarna vid 12 tiden "imorse" i 7 gradig värme och duggregn. Vilket slutatde med lite bakhjulsåka på ER och TL. Fattar inte.. ni med kåphojar, UT med er!De e ju bara lite kylogt om fingrarna på de däringa åkdonen :tummenupp *host*kycklingar*host* *ds*

tack för att ni alla kunde komma .. ;P
nu är vi hemma efter pizza i magen o videofilmen är hyrd :fakta
städat klart oxå ;) diskmaskin fixade disken tina, så det är Ok.

kongo, jag visste inte att du var en sån kykling när det gällde kyla. . :slicka :p *hihi*

1-1 tina! jaja.. du vann idag , :bow att du åkte idag, jocke frös som ett jur när han åkte med oss till pizzerian idag *s*
fast han hade gaytexx ;)

* här fluktar jocke på marie´s meny *s*

Bifogat

• p9270137.jpg
    p9270137.jpg
    62.1 KB · Visningar: 104
på kvällen kan det se ut såhär:

Bifogat

• p9270129.jpg
    p9270129.jpg
    46.3 KB · Visningar: 104
Nyheter