UaRR - Banåkning på Kinnekulle Ring 2005

Penguin skrev:
Dags att börja jaga då......det saknas inbetalningar för följande personer. Så känner ni er träffade eller om det är nån av era kompisar, så gör dem uppmärksamma på detta så att de betalar in snarast. Annars kommer de att mista sin plats då vi inte tänker tjata på dem.

WestWs kompis är upptagen-tankspridd-företagare. Han betalar i dag. Hoppas det går bra.

Penguin skrev:

Jag har bytt försäkringsbolag, från IF (halvf) till Folksam (helf), alltså blir det inte licensgrupp för mig (om jag inte blir tvingad, förstås).
Jag mailar Racingworld men passar på att flika in det här med.

9,5 veckor kvar!

//P

Last edited:
Då passar jag på att flika in med att platserna till körningen i maj är slutsålda.

Stefan på Racingworld meddelar att han nu fått in samtliga betalningar för körningen i maj. Så se er som anmälda och bekräftade! :D

Last edited:
blub skrev:
Då är det bara mutorna till väderguden och mekanikern kvar.

Jag tänkte att vi kanske skulle träffas allihopa under valborg och bränna gamla racedäck som offer till :Bugar väderguden, själv åkte jag på bakelitsulor förra året och har hojen i delar så jag lär få meka som tusan tills dess :rofl .

Pertan skrev:
Jag tänkte att vi kanske skulle träffas allihopa under valborg och bränna gamla racedäck som offer till :Bugar väderguden, själv åkte jag på bakelitsulor förra året och har hojen i delar så jag lär få meka som tusan tills dess :rofl .

Trevligt rökpelare! :)
Du är inte ensammen om att ha hojen i bitar...
började häromdan att montera i kolvar och vevaxeln i motorblocket! :banana

Pertan skrev:

Är nog en bra idé, om man är nykter :tummenupp

Penguin skrev:
Då passar jag på att flika in med att platserna till körningen i maj är slutsålda.

Stefan på Racingworld meddelar att han nu fått in samtliga betalningar för körningen i maj. Så se er som anmälda och bekräftade! :D

Om ngn vill ha plats som inte fick plats, pm:a mig...... ang 8/5 Mvh M

Har för mig att våran kära moderator utlovade en "bekräftelse" på körning i Juli....?!
Hur blir det med denna ?

//B

Jag har inte hört nåt om betalningen för julikörningen från Stefan ännu, men jag ska ta å kolla upp det ASAP.

Det börjar närma sig nu så lite planering är väl på sin plats.
Vi är ju 20st från Västerås som ska ner till Kinnekulle och åka den 8 maj, allihopa kommer att åka ner den 7 maj och övernatta därnere, några tar sina hojar i bussar och kommer även att utnyttja dessa till att övernatta i. Resterande kommer att övernatta på Medelplanagården som är ett vandrarhem.
http://www.medelplanagarden.se/index.htm
350:-/rum och natt är väl OK då man kan sova fyra stycken i varje.
Är det några som ska ner på lördagen och söker billigt boende så finns det ledigt där (just nu)

Hur åker-bor alla från Uppsala ??? :confused:

Jag har inte bestämt mig för om jag ska åka på morgonen eller på lördag kväll.

Funderar ev att gå teorikursen, kanske kan lära sig nåt nytt ( om det finns platser kvar).

Har eventuellt plats för en hoj-förare i min bil-släp, trevligare att sammåka och billigare.

Nu när teamets 1:e förare ("blåryttaren") har sålt hojen :confused: :confused: :confused:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti