JoS skrev:Jag är rädd att jag kommer ångra mig så grymt om jag inte åker!![]()
Där har du ju ett bra argument redan jue! Haka på nu Josen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JoS skrev:Jag är rädd att jag kommer ångra mig så grymt om jag inte åker!![]()

JoS skrev:Jag är rädd att jag kommer ångra mig så grymt om jag inte åker!![]()

zeal skrev:problemet är ju det med boende o så.. känner ju ingen där.
men som sagt kvällen är lång.. så man kanske inte ens sover.. =)
/z
Penguin skrev:Samåkning dit tar jag för givet att det blir för oss som åker.
Madhonda skrev:Kanske jag kan samåka med er dit.... jag bor ju i Bålsta inte så långt från den "närmaste staden".... kan ju möta upp er..??![]()
![]()
För ni Uppsalabor tar väl 55:an om Enköping.. Eller...!??
Madhonda skrev:Äh... det ordnar sig aldrig...eller alltid menar jag såklart... jag åker ner själv o känner ingen heller....
Varför sova när man kan vara vaken...!!?? Det är ju feeeest..!!![]()
Penguin skrev:Tigern beordras härmed att inställa sig och rätta in sig i ledet. Basta.![]()

.
Jag kan en jättebra väg dit! Jag har kartor sedan sist jag var i Örebro. Men just nu hittar jag dom inte...M:et skrev:Om det är någon som kan lite trevligare vägar till Örebro än stora stygga vägen så posta gärna förslagen här! Motorväg i 20 mil har jag absolut inte lust med när vi åker dit, mitt körkort är för kärt för det...
Penguin skrev:Ett tips ang vägval är att vi åker söderut via strängnäs och E-tuna mot Fiskeboda. Det är visserligen motorväg imellan just dessa två städer, men den kan man avverka på 15 minuter (jag vet). Sen är det rätt skapliga vägar från E-tuna mot Fiskeboda.
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |