TZR Tråden!

Sånt system skulle jag köpa om jag skulle h hojjen kvar till nästa år,,

lite ljud lär det ju göra iaf,,

Bara jag som kommit på hur jävla kul det är att åka på grus med feta ställ?

Jonne_boy skrev:
Sånt system skulle jag köpa om jag skulle h hojjen kvar till nästa år,,

lite ljud lär det ju göra iaf,,

Bara jag som kommit på hur jävla kul det är att åka på grus med feta ställ?

nej, det ör inte bara du... ja hqar lyckats i 70 på blöt asfalt.. med löv på... fast det var inte meningen... sen har man väl kört på lite ställ jhemmma på gräsmattan... hehe...
ska bli skoj å testa isen i vinter.. :eek:

ställ e skitkul ja..
jag bor ju i bonnaland så det är massa grusvägar här.. brukar avsluta en lyckad kväll med raggarunt med ett bredställ på min väg :P
nu börjar det bli kallt och lite halt också.. så nu kan man köra sidlänges hela tiden..

det bästa va ändå med crossen, en KX125 som Delta hadde varit och pillat med.. dom mumlade nåt om 50 hästar.. den och snö/is va skitkul!

koop skrev:
ställ e skitkul ja..
jag bor ju i bonnaland så det är massa grusvägar här.. brukar avsluta en lyckad kväll med raggarunt med ett bredställ på min väg :P
nu börjar det bli kallt och lite halt också.. så nu kan man köra sidlänges hela tiden..

det bästa va ändå med crossen, en KX125 som Delta hadde varit och pillat med.. dom mumlade nåt om 50 hästar.. den och snö/is va skitkul!

hehe.. nu sitter ja å väntar på att sjön ska frysa så ja kan ut me bilen å isdäck å köra.. fan va sköj d ska bli!!

koop skrev:
ställ e skitkul ja..

50 hästar?? :huvet och jag heter Göran Persson! Det skulle ju inte vara omöjligt med då snackar vi lustgas å prylar! och trimmning som håller i en timme!

cool_adde skrev:
50 hästar?? :huvet och jag heter Göran Persson! Det skulle ju inte vara omöjligt med då snackar vi lustgas å prylar! och trimmning som håller i en timme!

Man kan mycket väl få ut det. Nu vet jag inte vilken årsmodell han hade men de nya KXarna har 45hk orginal (Enligt kawa).

hehe.. jo 250 va inte ett alternativ just då.. men så fick jag ju en 125'a som gick som skållat :P

ingen som har sjysta dubbdäck ligger till bra pris??
vad kostar det annars med dubbat??

En snabb fråga bara!
Ska det finnas en hjulmutter på hjulaxeln fram? Tycker inte det ser ut som att det får platts, dessutom är det jängor (stavning?) i själva gaffelbenet. Jag körde hela förra säsongen utan mutter och det funkade fint, men jag måste veta eftersom jag ska på besiktning senare idag.
Någon som vet?

nicke skrev:
fan också, tänkte på exakt samma sak igår!, spooky... aja, jag har inte heller en mutter där... ska man sätta på en för säkerhets skull?
Jag skiter i de. Om man ska ha en mutter där skulle axeln vara längre, det jue inte mycket en mutter har att bita på.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman