Nockis
Ny medlem
tja undrar om TZR 125 från 93 är en bar hoj...ska ju åka å kolla på en såfdan snart..undra lite vad de går ostrypta och var strypningen sitter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
cRoC skrev:Hm, vet inte vad det sitter för motor i -93an men dom är väldigt ovanliga. Har dykt upp 2-3st på blocket 2003. Dom ska tydligen gå väldigt bra med sina 31hk´s, är sketa snygga, men det där med reservdelar osv kan du ju gissa dig tillToppar ca 160-170. Strypningen borde vara den variabla avgasventilen som är i stängt läge. Dvs en kabel som klipps eller liknande. Men jag har hört att dessa har en tendens att rasa = dyrt. Fråga i 125cc-forumet nästa gång.
cRoC skrev:Vastrix: Har du en 93a? Min lokala mc-handlare tar hem allt från Sverige till min hoj..
Ps, köra lite i sommar? Flyttar till Lund om knappt 3 veckor![]()
. Men det tar inte så lång tid, oftast under 1 vecka. Tydligen är Yamaha duktiga på reservdelar OCH att ta betalt för dem Vastrix skrev:Som sagt, grymt snygga är dem i alla fall och inte direkt vanliga i Sverige.
Är/var inte TZR:n vanlig i Sverige? När jag var 16 å körde 125:a var jag unik med min Cagiva Freccia C12R eftersom 95% körde just TZR... 
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |