liggan
Ny medlem
Tja alla mc-mekare, har ett problem med min tzr 125 1987 äkta 2-taktpower
Det tänder konstigt, är helt omöjlig att köra när den är kall men det värsta är att när den har 3000 eller högre varv hörs ett knackande ljud från cylindern.
Allt är isärplockat och det fanns inga repor i cylindern, men kolven var oljig i mitten och ljusbrun på kanterna, kan detta vara grunden till problemen.
tack för att hjälp
Det tänder konstigt, är helt omöjlig att köra när den är kall men det värsta är att när den har 3000 eller högre varv hörs ett knackande ljud från cylindern.
Allt är isärplockat och det fanns inga repor i cylindern, men kolven var oljig i mitten och ljusbrun på kanterna, kan detta vara grunden till problemen.
tack för att hjälp