Tz125

Glööööö

Bifogat

• Hoj naken1.jpg
    Hoj naken1.jpg
    41.2 KB · Visningar: 328
  • Hoj bakl1.jpg
    Hoj bakl1.jpg
    78.4 KB · Visningar: 222
  • Hoj fram1.jpg
    Hoj fram1.jpg
    99.3 KB · Visningar: 199
nice!! :tummenupp

(Det har vandrat runt idér i skallen hela vintern att man skulle sattsa på RR om nått år, jävla SH.com :tungan )

YamahaJojje skrev:
Har också gått i tankarna att köra lite RR men det verkar kolosallt dyrt. Vill ju inte sluta med motocrossen :D

Ni är välkomna, RR är ballara än motocross, dessutom är det inte så dyrt. 125 Racer är den klass där du får mest adrenalinkickar per krona, det törs jag lova....

YamahaJojje skrev:
Oj det är juh mindre än den framgafflen jag måste köpa till crossen :D Vad gav du för TZ:an?

Sen kan du ju lägga en miljon om du vill....uppåt finns inget tak....

En sån TZ som jag har (98) tror jag finns till salu i Danmark för ca 40 000 SEK, det är ett vettigt pris. Då får du en massa extra delar till, det mesta som behövs för en säsongs rejsing.

Chris Ash skrev:
Sen kan du ju lägga en miljon om du vill....uppåt finns inget tak....

En sån TZ som jag har (98) tror jag finns till salu i Danmark för ca 40 000 SEK, det är ett vettigt pris. Då får du en massa extra delar till, det mesta som behövs för en säsongs rejsing.
Ok det är rätt billigt egentligen... Vad kostar en ny? 17 000$ har jag för mig TZ250 kostar

YamahaJojje skrev:
Ok det är rätt billigt egentligen... Vad kostar en ny? 17 000$ har jag för mig TZ250 kostar

Tillverkas inte längre för något annat än All-japanska.

En ny Honda kostar 130 000 SEK inkl moms. Billigare om du köper den direkt av Honda i Japan. Fast för att få den snabb måste du nästan lägga en 60-70k till...

TZ 250 kostar ju ca 250 000 SEK i Sverige.

Chris Jensen i DK säljer TZ250 -04 för 156 000 DK.
Då behöver du iofs en massa delar till.
Är du seriöst intresserad så kontaktar du Nordgren här på forumet så letar han upp en hoj åt dig, han hjälpte mig med min. Grymt!

Goodstuff skrev:
Chris Jensen i DK säljer TZ250 -04 för 156 000 DK.
Då behöver du iofs en massa delar till.
Är du seriöst intresserad så kontaktar du Nordgren här på forumet så letar han upp en hoj åt dig, han hjälpte mig med min. Grymt!

Nu ska du inte försöka sno folk till din klass...det är vi som behöver folk :fatta!

;)

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...