Tyvärr kära vänner....

#68 Örjan

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
Gsx-R 1000
....så måste jag meddela att jag INTE kommer att köra i Rookie 600 nästa år!
Anledningen till detta är att jag har blivit uppklassad till A-förare (jag har INTE bett om det). Jag såg fram imot att försöka hänga med i toppen. Det är absolut inte en självklarhet, med tanke på hur många duktiga/snabba förare som florerar i denna klass!
Senast igårkväll lyfte jag ur hjärtat på min hoj (R-6-00) och ska renovera lite, så är det ngn rookie som önskar en nyservad hoj till 2005 så är det bara att höra av sig.
Jag vill önska er alla LYCKA TILL, och jag tackar er som har hjälpt mig under säsongen! :Bugar
Förhoppningsvis så kanske jag dyker upp på några race (vet inte riktigt vad jag ska köra....).

# 68 Örjan Edenhofer :pannkyss

Synd att få ställa om sina förväntingar bara sådär. Men du kan väl köra någon annan klass med hojen, typ SS?

Yjaks vet inte om jag ska le eller fälla en tår för dig. Vad ska du köra nu då? Hadde sett fram imot att klippa dig någon gång ju

Det var väl inte helt oväntat du har fått upp bra fart. Hoppas du hittar en klass som kan passa dig. Det hade dock varit kul att få fajtas med dig nästa säsong.
Lycka till :)

oscar skrev:
Ansök om dispens! :tummenupp

:fatta! :fatta! :4skrika
Tyst, när vi äntligen blir av med ännu en fartfantom ska du väl inte ge tips om hur Örjan blir kvar i R600!!??

#68 Örjan skrev:
Förhoppningsvis så kanske jag dyker upp på några race (vet inte riktigt vad jag ska köra....).

:)

Skämt åsido, det var väl bara en tidsfråga Örjan, du är en aning för snabb för att harva omkring i rookieträsket. Stort grattis och kör så det ryker oavsett klass. :tummenupp

250SP kanske? :hihi

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...