Tyst Hjälm - AirPods pro!

Har läst flera trådar om dom som lyckas med sina Airpods Pro i hjälm och varje gång går jag på det och testar och sedan står jag där med värkande röda öron. Fattar inte hur det går att få på och av hjälm. Har testa med buff över öronen men jag lyckas då inte. Annars vore det den perfekta lösningen med noise cancel aktiverat i poddarna.

Har läst flera trådar om dom som lyckas med sina Airpods Pro i hjälm och varje gång går jag på det och testar och sedan står jag där med värkande röda öron. Fattar inte hur det går att få på och av hjälm. Har testa med buff över öronen men jag lyckas då inte. Annars vore det den perfekta lösningen med noise cancel aktiverat i poddarna.
Jag kan pilla dit mina efter jag tagit på mig hjälmen.
Har dock inte testat att åka med dom utan använder Moldex spark plugs som är en av få jag hittat som jag kan ha hela dagen varje dag utan att det gör ont.

Öppningsbar hjälm är svaret på ditt problem. Jag har får pilla rätt lurarna lite grann ibland, men brukar gå fint första försöket med min Schuberth C5 hjälm.

Back