Tyskröv släng dig i väggen!

Är ju musik! Eller nått. Jag ska göra avsteg från det kollektiva tänkandet på SH att allt som inte är en K5/R1/whatever som har begåvats med ett slipon, och på sin höjd ett Pazzo handtag eller två beroende på vilket håll föraren vällt sin ögonsten, är bara skräp.
Jag tycker iaf att dom låter härligt raspigt!

[YOUTUBE-ID]HhwCKAZ7UCE[/YOUTUBE-ID]

Va e det för fel på dem:va

Last edited:
Ta bort skygglapparna och lär er att uppskatta fler kulturyttringar än era egna, det är uppfriskande. Dessuton ska man komma ihåg att de man fördömmer precis lika gärna kan säga samma sak en själv.

Nu kan jag knappt någonting om Japan men de verkar ha ett stolt kulturarv, det är väl därifrån de hämtar en del inspiration till sina utsmyckningar. Är det bara jag som ser likheten mellan bosozoku och en forntida krigare till häst?

Den killen skulle man ju bara velat ge en rak höger bara sådär när han gör så med en hoj, snacka om idiot :död

Det blir så där när man inte är "man enough to ride the bike" så det enda man kan göra för att visa maskinen vem som är herre över den, är att hålla fullgas.
-Stillastående givetvis, annars dör man ju DiReKt!11

Det blir så där när man inte är "man enough to ride the bike" så det enda man kan göra för att visa maskinen vem som är herre över den, är att hålla fullgas.
-Stillastående givetvis, annars dör man ju DiReKt!11

Hahaha.. kan vara så ;). En sådan där typisk wanabee borde inte få visstas i närheten av en hoj.

Den killen skulle man ju bara velat ge en rak höger bara sådär när han gör så med en hoj, snacka om idiot :död

Är det nån som vet om hans identitet?:arsele Bostadsort? Äger han hojen fortfarande.... stackars sate som är efter honom som ägare,.....

jubelidiot.....:huvet

En sak jag tycker är kosntigt är ju att dom inte skjuter några motorer? Finns inget elektroniskt varvbryt på dom där som på moderna hojar precis...

Eller att inte oljan börjar "koka" och dom skär ihop....hehe

En sak jag tycker är kosntigt är ju att dom inte skjuter några motorer? Finns inget elektroniskt varvbryt på dom där som på moderna hojar precis...

Eller att inte oljan börjar "koka" och dom skär ihop....hehe

Tja.. dom är ju inte Italienska utan japanska så det är nog inga större problem.

Någon som känner för att starta en klubb? Blir så sugen på hela paketet med bil mc och yrket som motorvägsterrorist.:banana

äh. han värmer ju bara däcken lite innan han tänkt ge sig ut på bulten för att slå Fürstens rekord :D

Japanerna gör ju i vilket fall som helst ett jävla jobb med sina bilar/hojjar men sen om det är snyggt det är ju en annan sak.... :P

Är det nån som vet om hans identitet?:arsele Bostadsort? Äger han hojen fortfarande.... stackars sate som är efter honom som ägare,.....

jubelidiot.....:huvet

Skulle vara bra att veta reg nr så man inte råkar köpa skiten...

Last edited:
Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...