Tysklandsimport!

avfartsgatan

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
Sålda
Tänkte om det fanns någon här som har nån bra länk till någon tysk annonssida för MC, förutom mobile.de då förstås?
Letar efter en trevlig liten FZ6 nämligen.

avfartsgatan skrev:
2091227 Tänkte om det fanns någon här som har nån bra länk till någon tysk annonssida för MC, förutom mobile.de då förstås?
Letar efter en trevlig liten FZ6 nämligen.

Vet inte om jag borde skriva något, men bara ett vänligt tips från personlig erfarenhet: Köp något hemma i Sverige istället, det blir så mycket smidigare om något börjar krångla för dig. Jag har haft importbilar och motorcyklar. Jag har haft de absolut konstigaste felen.

konstigaste felen?

Uhm för att du har haft de konstigaste felen skall han väl inte passa sig från import heller? Köp billigt och bra utomlands. Helt rätt. Dock ingen sida att ge dig tipps på.

dibbe skrev:
2091271 Uhm för att du har haft de konstigaste felen skall han väl inte passa sig från import heller? Köp billigt och bra utomlands. Helt rätt. Dock ingen sida att ge dig tipps på.

Helt riktigt, jag kan ju haft otrolig otur med de fordon jag ägt som varit import.
Men alltid när man "sparar" pengar brukar murphys lag se till så man inte sparar så mycket iaf. ;D

Farbrorn skrev:
2091275 Helt riktigt, jag kan ju haft otrolig otur med de fordon jag ägt som varit import.
Men alltid när man "sparar" pengar brukar murphys lag se till så man inte sparar så mycket iaf. ;D

sant sant.. Men tycker dock det verkar väldigt ovanligt med strul. Om man nu inte köper väldigt udda märken eller väldigt gammla grejer.

www.autoscout24.de

Köper man en äldre hoj som garantin redan gått ut på så är det ju bara vinst, dock så är inte alla hojar billigare än i Sverige, det gäller att hitta rätt objekt.

Har själv en importbil som har varit problemfri, tänkte importera hoj också men hittade min hoj i Sverige till rätt pris :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman