Tyskland - släp utan bil

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Jag går i tankar om att köpa jäst dryck nere i Tyskland. Har tillgång till släp men ingen bil med krok. Tänkte åka nån vardag i veckan.

Nu har jag bil oxå men ingen att åka med. Nån som är sugen på att fylla på sitt lager lite?

:öl

Last edited:
Fakk, har ingen krok.

Är dock intresserad av att tjöpa några flarror och några lådor om det finns möjlighet.

Fakk, har ingen krok.

Är dock intresserad av att tjöpa några flarror och några lådor om det finns möjlighet.

Inga problem min vän. Alla är välkomna till Mark. Kan ta de via PM kanske? ;)

Jag har fixat bil oxå.

Det kommer bli rester över, inga problem :)

Last edited:
edit: Skit samma, jag blev påmind om att jag hade flickvän

Last edited:
Blomman, försöker du påstå att det är lätt att leva med er cheyer?! :va

Jag hann tyvärr fylla upp bilen innan jag såg detta. Bra o veta att du är intresserad till nästa gång :)

haha, ja och nej... ja om man har pli på dem, nej om dom är olydiga och behöver tuktas :D :rolleyes:

Ja en dag borde de väl klara sig kan man tycka, men vad vet jag, en simpel blomma som jag :va

hon klarar sig nog men när man inte är ledig så mycket, den dagen vi skulle åka var min enda lediga dag den veckan, och hon kör med metoden;

"åk du älskling, klart du ska göra saker med dina kompisar, jag klarar mig själv här hemma, ensam... :rolleyes: "

vafan har man för försvar mot en sån grej? åker man, visst, det kan man göra, men då blir det ju ett jävla liv sen att man borde ha förståt att hon ville att jag skulle vara hemma! Det fattar la jag också... suck...cheyer... :näsblod

hon klarar sig nog men när man inte är ledig så mycket, den dagen vi skulle åka var min enda lediga dag den veckan, och hon kör med metoden;

"åk du älskling, klart du ska göra saker med dina kompisar, jag klarar mig själv här hemma, ensam... :rolleyes: "

vafan har man för försvar mot en sån grej? åker man, visst, det kan man göra, men då blir det ju ett jävla liv sen att man borde ha förståt att hon ville att jag skulle vara hemma! Det fattar la jag också... suck...cheyer... :näsblod

man dumpar henne :mattias

jag har det bra iaf Malin vet att hon kommer i andra-hand först kommer hojen och så blir det så länge jag tävlar det har jag gjort klart men sen får man se hur länge det håller i sommar när säsongen sätter igång :rolleyes:

eller så bjuder man henne på denna dagen å sen när det kommer något viktigare än att åka till tyskland å handla sprit, påminner man henne om att den där dagen fick du minsan som du ville, nu är det min tur! :-)

2777126 hon klarar sig nog men när man inte är ledig så mycket, den dagen vi skulle åka var min enda lediga dag den veckan, och hon kör med metoden;

Skuldkänslor funkar alltid på er killar ;) Att ni går på det varje gång :3freak

Hon kommer aldrig "bjuda" igen för den dagen du "bjöd" henne på i vilket fall, ta den hårda sanningen från en tjej här nu ;)

Skuldkänslor funkar alltid på er killar ;) Att ni går på det varje gång :3freak

Hon kommer aldrig "bjuda" igen för den dagen du "bjöd" henne på i vilket fall, ta den hårda sanningen från en tjej här nu ;)

haha.., ok,.. då kan hon la få "lura" mig 1 gång,, nästa gång blåser jag henne isåfall... typiskt tjejer,,, ljuger å snackar skit, allt för att få sin uppmärksamhet, ska bara ha och ha och ha, allt på sina vilkor... jaja, snart vaknar la det släktet också...haha:tummenupp

haha.., ok,.. då kan hon la få "lura" mig 1 gång,, nästa gång blåser jag henne isåfall... typiskt tjejer,,, ljuger å snackar skit, allt för att få sin uppmärksamhet, ska bara ha och ha och ha, allt på sina vilkor... jaja, snart vaknar la det släktet också...haha:tummenupp

mmm... 1900 talet var ju deras dicenium så nu får det allt vara slut på hönsandet!:D :D :näsblod

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8