JojjeL skrev:2222245Alla extrakostnader som resande, boende (camping), bensin o.s.v (fram och tillbaka) gick på ca 3000:-. Tänk nu på att vi åkte ner på en Honda 1000cc som drog 1L/mil på nervägen och rung 0.8 på hemvägen, och den bensinen kostade också endel. Hade man tagit tåget ner hade det blivit mycket billigare än 3000:-.
Vi hade också lite osis att vi körde ganska mycket fel.
Registrering och sådant i sverige brors ju på lite. Jag har ju oturen att inte fått några strypningar med den, så om jag ska strypa den kostar det 2000:-. Ska testa besiktiga utan den och hoppas att de inte märker nånting, men förmodligen gör de det!
Dagen före vi åkte satt vi och skrev ut diverse intressanta annonser på papper, och en karta där vi prickade ut vart de var nånstans. Då har man en rätt klar syn på vilka som bli enklast att åka till o.s.v. Vi ringde före vi åkte och bestämde med annonsörerna att vi kanske skulle kolla på dem.
Campingen kostade ca 200:-/natt (inkl. Toa, varmvattendusch m.m) och vi var där i 3 dagar, 2 nätter! 400:- för övernattningen då vill säga.
Bensinen ligger på ungefär samma pris som här. 1.3 eur eller nått sånt, drygt 12 spänn då.
2hjul: Japp jag har kollat in din profil när jag sökte på vale rossiDin hoj är fin. Men varför har vi inte samma lackering? Du kan inte med tidtagaruret i färddatorn va?
![]()
Grattis till en fin hoj..Hoppas den håller och går bra..Min polare köpte en tyskhoj en nsr.
dom brydde sej inte alls på reg besiktningen om att den var över 11Kw.dom startade inte ens hojen..såå med lite tur så går din också igenom...