Tyskar på mc semseter i dag?

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Skulle hämta upp lillbrorsan för lite extrajobb i morse vid 9 tiden och tror ni jag blev förvånad när det står tre stycken tyskreggade mc med sidovagn och passagerare och hela skiten parkerade på påfarten någon mer som sett dom? Eller var det bara jag som inte var riktigt vaken? förstår att det är cool (i ordets rätta betydelse) men varför? :va :confused: :va :confused:

Lawner skrev:
Skulle hämta upp lillbrorsan för lite extrajobb i morse vid 9 tiden och tror ni jag blev förvånad när det står tre stycken tyskreggade mc med sidovagn och passagerare och hela skiten parkerade på påfarten någon mer som sett dom? Eller var det bara jag som inte var riktigt vaken? förstår att det är cool (i ordets rätta betydelse) men varför? :va :confused: :va :confused:

Såg troligen de föra året i åre trakten när det låg ganska mycket snö ute :tummenupp , såg det ut som de hade bil däck på hojarna?

Lam-Kaka skrev:
Såg troligen de föra året i åre trakten när det låg ganska mycket snö ute :tummenupp , såg det ut som de hade bil däck på hojarna?

Dom brukar väl ha bildäck när dom kör med sidovagn? :)

De var med på Germanica när jag jobbade i natt...& de var inte de charmigaste personerna jag träffat! Men, men...
Var nere på bildäck en sväng & kollade på hojarna...ca 10-12 stycken slitna & skitiga hojar. En hel del Moto Guzzi.

/Linda

Jag stannade brevid dem på en Jet mack på Hisingen i tisdags. Den ena av dem hade ett skidfodral i sidovagnen :tummenupp .

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN