TYSKA racingboots, fifan va najs!!!

Nu ska vi se här.... vi börjar med ett par PREXPORT från.. tja, säg 1988!
SAM_0620.jpg
SAM_0621.jpg

RIKTIGT coola med klatchigt rött och vitt och därtill dekor i självlysande gulgrönt!!! Notera att man tom bemödat sig att klämma in små självlysande prickar SAMT lite svischiga swooshar i alla möjliga färger! Grymt psykedeliskt! Efter 1988 års måttstock: 10 av 10!!! Efter dagens 12! Grymt vassa!!!! Jag är SÅÅÅÅÅ glad att jag inte slängt dem!

Vidare till ett par Alpinestar från circa 2006
SAM_0622.jpg

SAM_0623.jpg

Här är det riktigt coolt: Nästan lite mexikansk cowboy-boot! Snitsigt svart med svart dekor samt några detaljer med "metall"-glans. Dessutom en tuff vit örn (eller vad fan det är) och en massa plastiga skyddsliknande attribut. FRÄSIGT!!! 10 av 10 EFTER DAGENS MÅTTSTOCK!!!:banana

Sedan ett par Diadora från samma tid
SAM_0624.jpg

SAM_0625.jpg

Nu blir det jobbigt! VITA boots!!!! Med dekor i silver samt små svarta plastbitar som säkert kallas "skydd"!!! JAmen vaffan!!!!! SÄRSKILT vill jag att ni ska lägga märke till framsidan av vaden, med den snitsigt ribbsydda skyddsplostringen i SILVER!!!! Så vidrigt; jag ser ut som kommer ur en Blixt Gordon episod från 1947!!! Tur de var jättebilliga! 1 på en skala till 10.

Så till det vi alla väntat på, nämligen Tysklands svar på galoschen: Daytona!!!!
SAM_0626.jpg

SAM_0627.jpg

Jamen kom och hjälp mig!!! Vill man bli sedd i dessa? Kommer man att ta alla starter i framtiden för alla andra i startfältet ligger på startplattan och skrattar ihjäl sig? Jag tror det kan bli så....

Last edited:
Är inne på 3e säsongen med mina och de är överjävligt bekväma. Kan till och med gå några meter med dem.[/QUOTE]

Vet inte om det är som att svära i kyrkan men jag föredrar kross-stövlar .
Säkra och sköna , både att köra med ( NEJ de är inte svåra att växla med ) och att gå i .
OCH mycket snyggare . Lite macho :-D

Så till det vi alla väntat på, nämligen Tysklands svar på galoschen: Daytona!!!!
SAM_0626.jpg

SAM_0627.jpg

Jamen kom och hjälp mig!!! Vill man bli sedd i dessa? Kommer man att ta alla starter i framtiden för alla andra i startfältet ligger på startplattan och skrattar ihjäl sig? Jag tror det kan bli så....

Oh Dear! Dom är... eehh... ja... tyska.
:smurfpjucks.

Vill du med det antyda att det är fel på mina fötter???:huvet
Absolut inte. Bara att det är fel på dina Daytona. De är inte kompatibla med dina fötter. Om kollar på kartongen så fattas ju raden:
Die Schuhe passen Moss
Beklagar :7peta

...heeeelvete så bra de där lär vara, för det var nog det jäkligaste man beskådat i stövelväg... :crash Färgsättningen är ju bara pricken över det berömda...

Självklart. Blå-vitt är snabbast :fakta Skitsnygga :tummenupp

Nu blir det bara att klippa av lilltån med sekatör och fila ner fotryggen för att de ska passa, eller? ;)

Vid tån var det konstigt nog GOTT om plats. Nej, det var mer trångt över anklarna, det var för lite "Schaumpolster" vid mitt "Knöckelschütz" :mad:

Blå vitt - nähää jag kör dom i rött - vitt svart! Sen går jag upp dagen innan jag ska köra, tycker det tar lite tid att montera dessa panzarkassen på pedalerna.. Dom blir mjukare efter 500 varv, fast inte i sidoled..

Mina kan "füssenstinken"

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...