Tysk tonåring får spelet på sin dator och flippar totalt!

:confused: :va

Förstår inte riktigt sammanhanget där... lr är det bara för att jag inte kan tyska! :)

Börjar juh vråla på en gång innan datorn ens startat....

Tro inte jag ska försöka förstå...är nog att jag förstår att han inte verkar vidare klok..

Fotrally skrev:
Börjar juh vråla på en gång innan datorn ens startat....
Verkar väl som om att det är problemet. Han verkar flippa över att spelet inte startar, eller nåt åt det hållet?

Min tyska är dock aningens bristfällig. Sen att liraren inte är världens bästa på att artikulera på ett vettigt sätt är ju en annan femma.

ja men först tar väl spelet lång tid att starta sen förlorar/dör han på slutet när tokflippen kommer.

nu har jag fått läm på det. den killen tycker också att steam/windows är ett helvete och bestämmer sig för att fucka datorn på egen hand istället.

Tyskan är ju det enda som räddar honom - annars hade han varit helt förtappad.

läste i nått annat forum om den här dampungen och dom var överens om att det var fejk, är tydligen poppis i tyskland att göra cp-videos :huvet

franka skrev:
Nån mer än jag som tänker seriemördare?

Ena sekunden asgarvar han sen så slår han söder tangentbordet. :argpådato

Och jag som tyckte tjejen hade humörsvägnigar ibland med detta är ju löjligt!

Ingen som tänker DAMP, ADHD eller annan psykisk störning?
Påminner om en man som jag jobbar med på ett vårdhem som har autistiska drag blandat med diverse psykiska besvär...dock är den här ungen snäppet aggressivare...kan inte vara mycket som står rätt till bakom pannan på den ungen...
Att lira data verkar inte vara nån succé, blir ju måttligt frustrerad... :huvet

Last edited:
955i skrev:
Den här vad det roligaste jag sett på länge.

En tysk tonåring, en dator och inget tålamod sen får han spelet totalt! Han måste både rymt från nått ställe där han borde suttit, missat både sin läkartid och medecinering.

Jag skrattar så jag döööör och tårarna rinner :lol :lol :lol :lol :rofl :3freak

Kolla in själv http://www.weakgame.com/media_7380_Computer_Issues.html

Det bästa är när han lugnt säger "jag behöver ingen hjälp" om och om igen efter att ha smaschat tangentbordet första gången :hihi Jag tror han skulle må bra av lite hjälp ändå :3freak

Mitt första intryck är att killen är autistisk. Skulle det vara på annat vis, att han antingen fejkar eller bara är så väck i huv'et p.g.a. ett spel så tycker jag att han borde prova ut passande tvångströjor. Det är när man ser sånt här som man förstår vart psykopater finner sin grogrund.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg