tysk stukade gatuslagskämpar

Garpe skrev:
Såhär skulle man ju kunna ha... men fan.. =)

Den var juh kanon het!!

men självklart ska du bygga som du själv vill men jag
tycker det är juh din båge, men jag tycker det är snyggare
men en häck från en modern sporthoj, speciellt den där!! :tummenupp

Det blir en väldigt snygg linje mellan tank och bakdel!

Edit: comment

Det tüska fighterstuket KOMMER att erövra Sverige, så är det bara, det är ingen idé att kämpa emot... Det liksom smyger sig på en... För något år sedan tyckte jag Tüskfighters var apfula, sedan gick det ett tag och jag började fundera på om dom inte var lite fräcka i alla fall... Nu tycker jag de är hur grymma som helst och funderar allvarligt på att skaffa en... :crash

Bender skrev:
Det tüska fighterstuket KOMMER att erövra Sverige, så är det bara, det är ingen idé att kämpa emot... Det liksom smyger sig på en... För något år sedan tyckte jag Tüskfighters var apfula, sedan gick det ett tag och jag började fundera på om dom inte var lite fräcka i alla fall... Nu tycker jag de är hur grymma som helst och funderar allvarligt på att skaffa en... :crash

Jag är inget vidare religiös, men i det har fallet skall jag göra ett undantag;

Gud hjälpe oss!!

NoicE skrev:
Kommit någe längre med bygget gjort något mer?

Nja.. ska ner på mc-delen för polarna ska inhandla lite grejer till sin... ska kolla litre saker.. Men fan... är ju lite low på cash nu när man gör lumpen... efter lumpen om 4 v så kommer det bli bättre!

Garpe skrev:
Nja.. ska ner på mc-delen för polarna ska inhandla lite grejer till sin... ska kolla litre saker.. Men fan... är ju lite low på cash nu när man gör lumpen... efter lumpen om 4 v så kommer det bli bättre!

Okay, men då är det juh dags att köra!!
låna pengar och bygg som en galning!
jag hade tänkt att ha ihop min hoj om 2 veckor... :rock

NoicE skrev:
Okay, men då är det juh dags att köra!!
låna pengar och bygg som en galning!
jag hade tänkt att ha ihop min hoj om 2 veckor... :rock

Får ju ganska rejält med pengar i muck bidrag så kommer låna lite också.. punga ut till en R1:a... lite utav pojkdrömmen... gixxern kommer bli hobbyprojkektet.. det är kul o ha nåt o pyssla med som inte "behöver" vara helt...

Garpe skrev:
Får ju ganska rejält med pengar i muck bidrag så kommer låna lite också.. punga ut till en R1:a... lite utav pojkdrömmen... gixxern kommer bli hobbyprojkektet.. det är kul o ha nåt o pyssla med som inte "behöver" vara helt...

Jojo, Retta är säkert kul att ha =D
men låt inte fightern bli ett evightets projekt som kommer ligga i delar resten av sitt liv :tummenupp

Bender skrev:

Lättpåverkad?

750RR

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma