Tysk Streetfighter (bild)

Säga vad man vill om tyskar, men den här länken talar sitt tydliga språk vad det gäller deras smak.... String-Emil for president! :banana :D

Tyvärr har deras hojbyggare och bilstylare samma, hrrm "annorlunda" :rolleyes: smak som herr Emil :3freak :hihi

http://www.string-emil.de/

(Lyssna på musiken, helt underbart :yoparty :rofl )

Det är ett fett bygge. Men jag fattar inte varför dom ska förstöra hojen men en liten ynklig uppåtpekande, ja just det, tyskröv. Det ser ju bara dumt ut.

Fudpucker skrev:
Det är ett fett bygge. Men jag fattar inte varför dom ska förstöra hojen men en liten ynklig uppåtpekande, ja just det, tyskröv. Det ser ju bara dumt ut.

Det är väll inget fel på tyskröv? Kolla in Emils sida, han är stolt över sin :arsele :D

Alla har fastnat över häcken på hojarna.
Ingen har reagerat över att dom verkar använda en bilfälg som bakfälg på den ena fightern.
Coooolt och snyggt... :banana

Fudpucker skrev:

Exakt, det ÄR tragiskt.

När jag blir stor ska jag bygga SF med riktig tyskröv!
Det är det bästa och det finaste man kan skaffa för att reta alla coola RR pojkar när dom hänger nere vid mojjen och har fjortisarna på släp...

Alltså fan grabbar det är ju bara så. Vissa gillar det som är fult och vissa gillar det som är vackert. Denna sak om tyskrövar börjar bli lite uttjatat. Varför inte bara hålla era cool kommentarer inombords om det är så fult? Lägg eran tid på däckvärmare och fräna dekaler istället...

Puss!!!

TYSKRÖV 4-EVER!!!! :Bugar

SpoonMannen skrev:
Alltså fan grabbar det är ju bara så. Vissa gillar det som är fult och vissa gillar det som är vackert. Denna sak om tyskrövar börjar bli lite uttjatat. Varför inte bara hålla era cool kommentarer inombords om det är så fult? Lägg eran tid på däckvärmare och fräna dekaler istället...

Puss!!!

TYSKRÖV 4-EVER!!!! :Bugar

Haha, fan sant. Ett intressant fenomen är att så fort det kommer upp en tyskstukad hoj här så invaderas tråden av kåpbeklädda runt-runt-åkare som babblar om helgerån och att förstöra. Måste ju ha nåt med polyesterångorna att göra :lol

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back