Tysk polis tar ett snack med Ghostrider [Film]

Men gud vad alla är FASCINERADE av den killen!!
Är han Sporthojs husgud eller...ska vi börja offra moppefuckon på altare till hans ära? :Bugar

Jag kan köra Stockholm Uppsala på fullgas också, & riskera andra trafikanters hälsa....blir jag också kultförklarad & omtalad då?? snälla!

Lägg ner med den där pajasen nu!
Old news! :död

HönaPower skrev:
Jag kan köra Stockholm Uppsala på fullgas också, & riskera andra trafikanters hälsa....blir jag också kultförklarad & omtalad då?? snälla!

Håller du stumt Stockholm-Uppsala så lovar jag att du blir omtalad. Kultförklarad tror jag dock inte du blir.

HönaPower skrev:
Är han Sporthojs husgud eller...ska vi börja offra moppefuckon på altare till hans ära? :Bugar

Lägg ner med den där pajasen nu!
Old news! :död

Om du kan köra på samma tid till Uppsala så e väl du oxå en pajas i så fall :hihi

HönaPower skrev:
Jag kan köra Stockholm Uppsala på fullgas också...
Tror inte du kommer längre än till Frösunda om du inte kör på natten och Sverige är i VM-final i fotboll :rolleyes:

HönaPower skrev:

Offra moppefuckon? Ja tack, men inte till spökfuckots ära, utan bara sådär i största allmänhet för att få fuckobeståndet att minska lite.

Är det bara jag som håller med HönaPower?

Visst han kan förmodligen sin grej men med korta ord så är det en idiot i trafiken, att köra så som han kör mellan bilarna när det är många bilar på vägen är inte friskt.

Om ni tänker efter så om jag hade laggt upp en sådan film på mig och jag kör så snabbt mellan bilar så hade det blivit en massa kacklande här på forumet om mig och jag borde skjutas, jag borde bannats härifrån, jag ska inte få ha mitt kort, totalidiot ju! och mycket mer!

Jag har en film som UR gjort från -78 när Svenska och Kinesiska 3-åringar försöker samtala med varandra. 3h49m lång.

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back