Tysk bandag? [video]

Jag skulle vilja sträcka mig till att säga: Olagligt dåligt organiserad.

F40 & F50 på samma bana som Opel corsa ?

Skulle inte vilja skrapa knäna bland alla dårar på den träffen så att säga ! :kocko

Har inte sett filmen än men måste fråga vad det var för uppkoppling (eller vad det nu heter). Laddade hem 1,2Meg/sek.

Var är det någonstans?
Ring-taxi, F-50, hojjar, Corsa med ratt ur funk... Humor, humor...

Ser ut att vara en helt vanlig dag på ringen... Adenauer forst, stället är tydligen ett favorittillhåll för åskådare som vill se folk göra bort sig, den kurvan är tvärare än den först verkar..

Säger jag som aldrig varit där, men däremot lagt tusentals varv där i GPL

/B

Japp!
Ser ut som en helt vanlig dag på Ringen. Det är nog partiet precis efter stigningen från Adenau som Bj.O.rn skrev. Mysiga kurvor där!
Citat av en kompis efter målgång när han just tagit sin R1 runt Ringen: "Där ligger jag i karusellen och trycker allt jag vågar, å så kommer det en blå Kadettkombi, från -82, en såndär som farsan har, å kör om mig på utsidan. Fy faaan."
(Jorå, föraren av kadetten hade hjälm och bilen var försedd med äckligt breda däck, störtbåge och med lätt trimmad motor, men ändå...)

Sjysst att komma med knäskrap där i kurvan precis efter det att en bil tagit i lite för mycket, bromsat sig utt på gräset tvärs igenom kurvan, och dragit ut en skottkärra med grus, sand, damm, och gräs på banan... :skrämd

vadå organiserat, på ringen är det inte organiserat alls, klassas som enkelriktad landsväg med fri fart.. turistbussar förekommer tydligen också i den allmäna villervallan...

/B

:skrämd

Och jag som kan tycka det blir lite trångt på Gelleråsen ibland. Ska nog tänka om...

// Wip

Nicko@K.A.P skrev:
Sick! Va händer om man drattar omkull i en kurva med en F-50 + en hel j-vla bilkö bakom sig? :näsblod

:död :( det är vad som händer om man drattar omkull.

Det är inget konstigt med den där filmen.. en helt vanlig dag på Ringen. :rolleyes: Det som fattas är turistbussarna modell större som ligger o tuffar i uppförsbackarna. :3freak

Dom gånger jag varit där har ambulanshelikoptern hämtat minst 1 person... och i depån har de anhörigas sorg varit ytterst påtaglig. :(

Inte klokt egentligen.... ändå står folk o varvar sina fordon, för att snabbt som ögat åka ut på nya varv, så fort dom släpper på trafiken igen.

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo