Superlight
SDK #2003 & BoTT #41
Nu när den andra säsongen börjar funderar jag på att trimma Duccen lite. Nån som vet vilket typsnitt "Marlboro"-texten på MotoGP-hojen är?
/M
/M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Superlight skrev:Nu när den andra säsongen börjar funderar jag på att trimma Duccen lite. Nån som vet vilket typsnitt "Marlboro"-texten på MotoGP-hojen är?
/M
kajlyl skrev:Säkert ett eget... googla efter "fonts" och marlbro så hittar du säkert det tillslut

kajlyl skrev:Säkert ett eget... googla efter "fonts" och marlbro så hittar du säkert det tillslut
PeGe skrev:Superlight, är det inte lite dumt att lägga ner en massa pengar å arbete på att dekaltrimma din "pärla"?
Sist du gav dig på att modda en hoj så blev du ju torpederad bakifrån vid premiärturen...![]()
/PG
http://www.sharkshock.com/fonts/fontsmis.htmlSuperlight skrev:Nu när den andra säsongen börjar funderar jag på att trimma Duccen lite. Nån som vet vilket typsnitt "Marlboro"-texten på MotoGP-hojen är?
/M
kajlyl skrev:kan ju till lägga att det du planerar inte är lagligt... kollade upp det iom sponsring.. och dog just hojjar som har marlbro/crona lack orginal som exempel, och enligt en ny lag så ska det förbjudas.. dock många steg innan man får straff.. massa varningar först!
kajlyl skrev:kan ju till lägga att det du planerar inte är lagligt... kollade upp det iom sponsring.. och dog just hojjar som har marlbro/crona lack orginal som exempel, och enligt en ny lag så ska det förbjudas.. dock många steg innan man får straff.. massa varningar först!
kajlyl skrev:Går under en bestämmelse ang. utomhusreklam
Superlight skrev:Det är alltså inte lag idag? För det enda jag kan hitta är regeln i tobakslagen och sen finns det ett rätts fall i EG-domstolen gällande franskt förbud mot alkohol- och tobaksreklam i offentliga miljöer.
/M

|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|
|
Motorcycle Inferno #8