Typiskt...

Första krashen på nya gumman.....

Ska alldrig mera köra på Åsen tror jag :D
Min statistik där är skrämmande. Sen 2004 har jag 9 krascher, 7st på Åsen, 1st på Svestad, och 1st på Falken...

Jaja, nu är hon som ny igen... :tummenupp
 
Jag stod precis där bilden togs men jag lovar att det inte var jag! :D

Min statistik talar heller inte för Åsen :(
3 st på Åsen
1 st på Sviestad
 
Första krashen på nya gumman.....

Ska alldrig mera köra på Åsen tror jag :D
Min statistik där är skrämmande. Sen 2004 har jag 9 krascher, 7st på Åsen, 1st på Svestad, och 1st på Falken...

Jaja, nu är hon som ny igen... :tummenupp

Tror Åsen har något emot gröna hojar, jag har varit omkull 4 ggr den här säsongen, alla 4 på Åsen :mad: :näsblod
 
de är inte banan, de sitter i skallen på er bara ;)
 
Men jädrar - och folk har fått för sig att jag har vurpat mycket. Det är tydligen bra för rykte och status att laga sina hojar efter vurpor ;)
Jag har väl varit omkull sex-sju gånger totalt på 4 år...
 
de va inte så att du blev rädd ner jag kracha framför dig ?
och nöp till lite extra på bromsen?höll ju på att få din hoj över mig..........
 
de va inte så att du blev rädd ner jag kracha framför dig ?
och nöp till lite extra på bromsen?höll ju på att få din hoj över mig..........

He he he... You bet... :D

Du var inte mer än några meter framför mig när du gick omkull eftersom du körde om mig i snabbhögern innan... Jag låg redan på bromsen när du dök.. Måste nypit till lite extra rent instinktivt.
Hann bara tänka "Whooops där dök Tobbe sen låg jag på marken och sprattlade jag med... Ha ha ha..
 
Men jädrar - och folk har fått för sig att jag har vurpat mycket. Det är tydligen bra för rykte och status att laga sina hojar efter vurpor ;)
Jag har väl varit omkull sex-sju gånger totalt på 4 år...

3 ggr på 3 år och jag är en krasch kung säger folk :yoparty

skillnaden är att jag gör skit vurpor som inte ens skrapar lacken du skrotar ju dina hojar :arsele

skönt att man klarade den här säsongen utan en enda vurpa tror att jag har den enda kåpsätet som du har lackat som inte är vurpat :arsele
 
Första krashen på nya gumman.....

Ska alldrig mera köra på Åsen tror jag :D
Min statistik där är skrämmande. Sen 2004 har jag 9 krascher, 7st på Åsen, 1st på Svestad, och 1st på Falken...

Jaja, nu är hon som ny igen... :tummenupp

Å det finns bilder på dig innan du behagade sprattla runt ... Så det så ;)
Och med ditt lilla pikande i den andra tråden ;) De kommer ... Vill du så får du gärna komma hit och hjälpa till med de där ca 1000 bilderna ;) Sortera fram de bästa, beskära lite och sen sortera ut dom i rätt galleri ... :D
 

Bifogat

  • IMG_6017.JPG
    IMG_6017.JPG
    108.3 KB · Visningar: 60
Å det finns bilder på dig innan du behagade sprattla runt ... Så det så ;)
Och med ditt lilla pikande i den andra tråden ;) De kommer ... Vill du så får du gärna komma hit och hjälpa till med de där ca 1000 bilderna ;) Sortera fram de bästa, beskära lite och sen sortera ut dom i rätt galleri ... :D

He he he... Låter som ett riktigt hästjobb... :D

Jag väntar otåligt... He he he... :tungan
 
Tror Åsen har något emot gröna hojar, jag har varit omkull 4 ggr den här säsongen, alla 4 på Åsen :mad: :näsblod

Tror jag snart håller med dig ... Ännu en grön hoj som tog en liten "snurra" på söndagen..
Beklagar att kvallen inte är den bästa ..
 

Bifogat

  • IMG_6998.JPG
    IMG_6998.JPG
    130.4 KB · Visningar: 62
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Back
Top