Typiskt sånt pack!

Fan man blir ju livrädd när dom står & tränar på att kasta järnklot i parken. Jag går alltid långa omvägar för att inte riskera att bli attakerad.

Chris Husky skrev:
Fan man blir ju livrädd när dom står & tränar på att kasta järnklot i parken. Jag går alltid långa omvägar för att inte riskera att bli attakerad.
hehe d har ju stavat fel,,,, de heter "dem" inte "dom", såher skare stå:

Fan man blir ju livrädd när dem står & tränar

Chris Husky skrev:
Fan är du en av dem eller? :finger :hihi
vafan eru dum eller!!!!!!! ja hatar dem lika mycke som du gör så sluta å va spydig för annars smäller de direckt, sån e ja!!!!

sgtpepper skrev:
vafan eru dum eller!!!!!!! ja hatar dem lika mycke som du gör så sluta å va spydig för annars smäller de direckt, sån e ja!!!!
för mycket skiljetecken, annars likt. :tummenupp

Nu ska ni inte skämta bort det här! Det är allmänt känt att den här gruppen lever uteslutande på bidrag och det sociala, är gravt psykiskt instabila (ofta totalt dementa), kör bil som idioter och snattar handväskorna fulla så fort de får chansen. Var på besök vid ett av deras vårdghetton en gång och det var en upplevelse jag sent skall glömma. Det drogades i en sällan skådad omfattning, hela avdelningar var fulla av zombier.

Nä, jag säger bara en sak: NAKCSKÅT! :mad: :mad:

korvgubbe skrev:
Man blir ju så förbannad. Vi ser dem ute, fler och fler. Knivar använder de... Snart vågar man ju inte gå på våra gator. Alltid ska vi dalta med dem och låta dem leva på våra skattepengar.... Jävla pack är vad de är...

Vad har hon rollatorn till om hon har ork att angripa en 13 flicka, vet att många äldre inte tycker om yngre men detta är väl ändå att ta i. Hon kanske var sur för att hon inte fick en plats på hemmet?

Även om själva nyheten är tragisk så...

Jag fick dagens garv av att läsa hela tråden! Tackar!!! :)

Nakcskåt :rofl bla... men helheten är snudd på en installation av verbal konst, betraktande sporthoj.com ur ett ironiskt perspektiv. :hihi

Last edited:
Tofast4Hjo skrev:
Vad har hon rollatorn till om hon har ork att angripa en 13 flicka, vet att många äldre inte tycker om yngre men detta är väl ändå att ta i. Hon kanske var sur för att hon inte fick en plats på hemmet?

Näe, precis.. visst är de så.. Dom ogillar oss för att vi ser annurlunda ut.. Dom ogillar oss för att vi är släta, snygga och inte gråskallar som dem.. Dom vet inte hur de ska bete sig när de ser en ung, blond flicka...

Ja ha sett fler a avDEM som diilat utanför typ Apotekte mé tunga dråger. D é sånt som DOM jör för våran skatte pengar. Skaja pröjsa deras knark :mad:

Hederli Svensk
(aka gladh)

*/ ?>
Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Back