Typiskt sånt pack!

:mad: :mad: :kulspruta :mad:

Ja ble atakerad av enn sån där på gattan här om dag en!!!! domm chafsar omm respäckt och sånn skit!!! :mad: :mad:

yonsson skrev:
Ryggskott menar du väl :tungan

De bara tär på våra pengar.. skaffar en massa grymma hörapparater, kromade rullatorer och nya höftkulor.. Jag har fanimej studerat å skaffat mig ett bra jobb och ringholm snor mina surt förvarade slantar. Inte fan har jag råd med någon cool rullator för det!

korvgubbe skrev:
Man blir ju så förbannad. Vi ser dem ute, fler och fler. Knivar använder de... Snart vågar man ju inte gå på våra gator. Alltid ska vi dalta med dem och låta dem leva på våra skattepengar.... Jävla pack är vad de är...

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,479625,00.html

....vad hände med ättestupan! *s* :tungan :tungan

Det är så typiskt DOM(tm). Komma hit och tro att man kan rijera hursomhellst. Släng ut DOM(tm), eller lås in DOM(tm) och släng nyckeln. Man ska inte blanda kulturer.
Nakcskåt :mad:

gladh

gladh skrev:
Det är så typiskt DOM(tm). Komma hit och tro att man kan rijera hursomhellst. Släng ut DOM(tm), eller lås in DOM(tm) och släng nyckeln. Man ska inte blanda kulturer.
Nakcskåt :mad:

gladh

Jag har inget mot pensisar.. känner två typ som är sjyssta! De lixom visar respäckt... Men som i förrgår, stannade på en gata med hojjen för att en polare skulle lämna en grej hos en annan kille... då kom en sån där jävla gråskalle å jiddrade om att det lät en massa när han skulle glo på tv..... fan.. Han ska ju vara glad att minna skattepengar pröjsar hans lägenhet och den där tv:n han har.. den är säkert grymmare än min tv.

korvgubbe skrev:
Jag har inget mot pensisar.. känner två typ som är sjyssta! De lixom visar respäckt... Men som i förrgår, stannade på en gata med hojjen för att en polare skulle lämna en grej hos en annan kille... då kom en sån där jävla gråskalle å jiddrade om att det lät en massa när han skulle glo på tv..... fan.. Han ska ju vara glad att minna skattepengar pröjsar hans lägenhet och den där tv:n han har.. den är säkert grymmare än min tv.

Och sen när dem vill ha nya möbler så går dem bara till såssialen och får en ny skinnsoffa och en sänkt rullator med feta LM-fälgar som dem glider runt på stan med...

303 skrev:
De e bar å buntihop o slå ihjäl!

Ja man ska inte vara blödig!!

Hörru BlindAnders,
här är ett stort jävla krondike
så detär bäst att du hoppar som bara fan!
Och guben tog la sats,
och hoppa utav bara fan...
...och slog ihjäl sig mot lagårdsväggen.

Man får inte vara blödig!

Last edited:
Chrille skrev:
Och sen när dem vill ha nya möbler så går dem bara till såssialen och får en ny skinnsoffa och en sänkt rullator med feta LM-fälgar som dem glider runt på stan med...

Precis... osså fattar de inte att vi andra blir förbannade på DOM... Har sett nåra av dem rota i glaskontainrarna.. å sen knallar de runt med sina vräkiga rullatorer.. stålomspunnet är det fanimej... det går ju inte ihop.. de blåser ju såssialen.. sen snor de hela tiden.. det är ju därför de har handväskor.. för att gömma knivar å stöldgods!

Ja tyker dem e leskiga när dem går i jäng!!! dem jer sej ju på oss oskyldia!!! :mad: :kulspruta en vaker da kåmmer nånn att trötna på dem!!!! då smäler d!!!

Mattias skrev:
Ja tyker dem e leskiga när dem går i jäng!!! dem jer sej ju på oss oskyldia!!! :mad: :kulspruta en vaker da kåmmer nånn att trötna på dem!!!! då smäler d!!!

JuZt DeT, o Då JäVlAr I dEt!!! :mad:

De dj...larna skenförsäkrar sina hottade rulatorer............
De skriver dem på någon stackars intet ont anande ynglig...........

Mattias skrev:
jo d vogar inte gå ennsamma då e de redda som fan jag ock mina kåmpisar slås inte me dem men om dem kommmer ock jidrar så blir vi förbannnade ock jer ijen direckt man ska inte dalta med dem där tykcer ja utan kassta ut dem ur mit land direckt.

Last edited:
Jaha ! PRO har sett på "Efterlyst" och lärt sig hur man lever gratis i detta land.
Kul att dom äntligen kan få lite valuta för deras pensionpengar.
Synd bara på dom oskyldiga flickorna , rekomenderar alla pensionärer att ta med brödkavlarna till Riksdagshuset och löper amok.
Då får dom ju ialla fall den vård och hjälp dom aldrig skulle fått annars.
Synd att dom inte kommit på att kriminalvården är rena pensionatet om man jämför mot äldrevården innan och fått lite värdighet i livets slut.

Det är inte deras fel, det är vi som inte släpper in dem i samhället.
Att ha bingohallen öppet dagtid och pensionärsrabatt på Konsum på tisdagar räcker inte, vi måste öppna upp vårat samhälle så att även dessa människor får plats. Att tvinga dem till pension och vägra dem arbete kommer till slut att få dem göra uppror. :tomten :fyllisar

*/ ?>
Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Back