Typisk svensk present till japaner?

Den genom Austin Powers så välkända "Swedish Penis Enlarger" Kanske skulle va något :rofl

Ta din eller låna en digitalkamera... Sedan går du runt i Höör och tar en jävla massa bilder på höörsågen och bensinmackar med mera. Sen så köper du ett fotoalbum och printar alla bilderna. Sedan lämnar du över den, samtidigt som du STOLT och rak i ryggen säger:

This is whär aj kamm fråm, Whore, in Sweden! :näsblod

Japaner gillar ju foton... :tummenupp :hihi :rofl

present...

Alla förslag som har med midsommar att göra är bra, men glöm inte några iskalla pripps blå + den där reklamenfilmen (för pripps blå på en berghäll mitt i sommaren) som jag tror tommy nilsson sjunger i för övrigt :banana

min sambos mamma är japan och hon tar alltid med sig matvaror som finns i sverige men inte i japan när hon åker dit. Typ en bit grevéost, aladdinchoklad, kalles kaviar m.m. Det är bergis mycket mer uppskattat än en tråkig sak.

Ge bort det svenskaste som finns. En 25liters dunk apparatvarm HB... Både gott och nyttigt..

edit : du kan ju säga att du ska tvätta sår med det...

Last edited:
Mcbrud skrev:
min sambos mamma är japan och hon tar alltid med sig matvaror som finns i sverige men inte i japan när hon åker dit. Typ en bit grevéost, aladdinchoklad, kalles kaviar m.m. Det är bergis mycket mer uppskattat än en tråkig sak.

Tja, mat är säkert skoj, men jag tänkte ge dem något som består också.
Hittade två schyssta böcker med mycket bilder från Sverige. En med blandade bilder från samhället och en som fokuserade mer på naturen.
Riktigt fina bilder faktiskt!

1.jpg

1.jpg

2.jpg

Kul att kunna ge dem en bild av Sverige tycker jag!

Skall dock ta med lite typiskt svenskt käk också. Japaner klarar tydligen absolut inte av att äta lakrits, så några påsar djungelvrål och turkisk peppar hade jag tänkt bjuda på. :hihi

McFille skrev:
Japaner klarar tydligen absolut inte av att äta lakrits, så några påsar djungelvrål och turkisk peppar hade jag tänkt bjuda på. :hihi
När sambon var där förra julen had ehan med sig typ turkisk pappar och bjöd dem på. Han tog bilder på deras miner och det var bland de roligaste korten jag någonsin sett!! Allt deras godis är antingen supersött, supersurt eller består av sk. japansnacks.

Mcbrud skrev:
När sambon var där förra julen had ehan med sig typ turkisk pappar och bjöd dem på. Han tog bilder på deras miner och det var bland de roligaste korten jag någonsin sett!! Allt deras godis är antingen supersött, supersurt eller består av sk. japansnacks.

Hehe. Ja, det skall bli kul att se om man kan lura någon stackare att smaka. Hoppas inte alla redan har provat.

Räkna med många bilder på japaner som ser ut så här: (^^)v.
Såg en massa bilder från fjolårselevernas sommarkurs, och det fanns nog inte en enda bild där japanerna inte gjorde peacetecken! Jäkligt kul, för efter ett tag så kunde man se att alla svenskarna hängde på och gjorde peacetecken på alla de senare foton. :D

edit. Korvgubbe - Haha, de vore kanske något. Fast japanerna är mer inne på hentai och skolflickor än gamla fäbojäntor...

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing