Typisk SM-racinginfo 2005!

liljekvist skrev:
länken funkar inte!!! :va

Jo pengarna rullar liksom, är det ingen annan där nere i Danmark :hihi som tävlar???

Funkar för mig! :confused:

Rullar? Swischar förbi i överljushastighet skulle jag säga. Hinner inte ens säga hej innan dom är pytts borta! :(
Varför tävla när man kan köra sönder sin hoj på bakhjulet i jeans & hoddie? :huvet

Glöm inte heller att jag ska torka av er båda DUKTIGT när vi kör första rejset (som ni _naturligtvis_ kommer på!!) här i Örebro om ett litet tag :tummenupp :arsele :7peta

Supermoto skrev:
Glöm inte heller att jag ska torka av er båda DUKTIGT när vi kör första rejset (som ni _naturligtvis_ kommer på!!) här i Örebro om ett litet tag :tummenupp :arsele :7peta

Ja det vore kul att se bakdelen av din hoj någon gång också :hihi :rofl :lol

Kan man använda ä på internet? :va www.anmälan.nu???

Last edited:
supermuppo skrev:
Glöm inte heller att jag ska torka av er båda DUKTIGT när vi kör första rejset (som ni _naturligtvis_ kommer på!!) här i Örebro om ett litet tag

mohahahahaha Nu djävlar är det krig! :banana

liljekvist skrev:

Visst kan man, kolla: ääääääääääääääääääääääääääää

liljekvist skrev:
Ja det vore kul att se bakdelen av din hoj någon gång också :hihi :rofl :lol

HÖHÖ :fatta!

Här nedan ser du bakdelen från sidan iaf....

OJ, kom det med en pokal oxå som jag vann på det rejset........ :arsele

Bifogat

• bakdel.jpg
    bakdel.jpg
    18.6 KB · Visningar: 42
Barrett skrev:
Alltså, om det kommer färre än 22 förare med SM-poäng så får resten köra enl. turorning eller nått då?

Ohps, anmäld :3freak Hoppas det bara kommer max 21 förare med poäng till open! :gnissla

Kom an då! :arsele Anmäl dig så gör vi upp i Eskilstuna &/eller Götene! :tummenupp
Så jääävla gay. Jag har sutte å uppdaterat den där sidan varje dag nu i typ två veckor å den dag jag inte gör det så har dom lagt upp tävlingen. Nu snart e jag anmäld iaf ;D

Supermoto skrev:
HÖHÖ :fatta!

Här nedan ser du bakdelen från sidan iaf....

OJ, kom det med en pokal oxå som jag vann på det rejset........ :arsele
Hörredu grabben, med en sån där i handen finns ingen anledning att inte ställa upp i SM ;) :7peta

liljekvist skrev:
anmält och betalat till både eskilstuna och götene :tummenupp
See you guys there då! Kanske måste jag snåla som fan på er som e där iomed att jag inte kommer ha någon rejsbuss med mig å blir rätt begränsad på prylarna ;D Så kommer det en kort kille med koögon så äre jag! ;>

Har ni som har anmält er till götne fått bågon tid på när bes är??? Jag vill ju inte komma försent.

Ny tävling finns upplagd i SVEMOs tävlingskalender nu...

Jag RÅKAR veta var man hittar mer info. Nämligen här eller mer exakt här.

Observera att informationen där är preliminär och kan komma att ändras på vissa punkter.

Last edited:
:tummenupp

Yeeeees!

Blir att dundra in lite stålars på det där kontot när man kommer hem sen... Får hitta nån vänlig människa som vill köra mig upp den 8:e bara...

Ha de gôtt!

Edit: Vad kostar engångslicensen?

Supermoto skrev:
Ny tävling finns upplagd i SVEMOs tävlingskalender nu...

Jag RÅKAR veta var man hittar mer info. Nämligen här eller mer exakt här.
Mycket möjligt att jag kommer ner och delar hoj med en söt tjej, det är lugnt va? Då vi kör i olika klasser... (open å rookie)

Back