Tycker ni som amerikanarna?

Jag tyckte precis som jänkarna :skrämd

Fast det vore ännu bättre om Capirex/Bayliss/Hodge eller nån annan Ducatiförare klådde Rossi på en Honda!

/B
 
Bj.O.rn skrev:
Jag tyckte precis som jänkarna :skrämd

Fast det vore ännu bättre om Capirex/Bayliss/Hodge eller nån annan Ducatiförare klådde Rossi på en Honda!

/B

Yepp! Vore kul om Hodgson slår ner som en bomb och vinner första racet nästa år. Som Biaggi -98. :tummenupp
 
jag tycker att han ska ge guldet till nogon annan och burja ratta formelbil. jag burjar kunna det hear nu jag tror rossi kan detta med. ROSSI 2 F1
 
Grymt kul om han valde Ducati eftersom han antagligen klarar av att hantera kraften i de hojarna bättre än de andra klåparna som är där idag.

Men klart Guda status på Yamaha hade ju inte varit fel heller .. :bow
 
Fantômas skrev:
Grymt kul om han valde Ducati eftersom han antagligen klarar av att hantera kraften i de hojarna bättre än de andra klåparna som är där idag.

Men klart Guda status på Yamaha hade ju inte varit fel heller .. :bow

Bayliss och Capirex klåpare? Det är uppfattat.
 
Fantômas skrev:
Grymt kul om han valde Ducati eftersom han antagligen klarar av att hantera kraften i de hojarna bättre än de andra klåparna som är där idag.

Men klart Guda status på Yamaha hade ju inte varit fel heller .. :bow

Bayliss och Capirex klåpare?
Du har höga krav du!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top