Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
" och allt annat man har blivit kallad för på senare tid. twinner skrev:Alla kan vi köra snabbt.
KaZ skrev:aa, alla utom du, för du har ingen hoj!![]()
Läste tråden men orkar inte ens fundera på en kommentar mer än att jag skriver detta...
Hejja hejja hejja...
Nu tebaks till:
:corn
keyser skrev:Jag tycker att GR är en grym mcförare, skönt att kunna hålla lugnet när man blir jagad av svinen.
Skitbra kameror som användes som onboardcam i den senaste filmen.![]()
Bonusmaterialet och norrköpingsrundan var nog det bästa i filmen tycker jag.
och :corntwinner skrev:Kvallen på filmningen var ju pinsamt dålig..har jag hört![]()
Hoppas du inte kör på samma väg som mej då, (bara kvinnor & barn som du värnar om)!Arctic#1 skrev:dessutom at kjøra sådar mellan bilar som kan innehållla barn och kvinnor tycker jag bara ar tokigt. nar jag kjør fort sjalv(inte i gr fart det ar jag helt enkelt inte god nog till)gjør jag det på vagar som ar lite trafik på. Nogra flera som håller med mej?.
Tror snarare att det beror på Snubbarna som stuntar sönder sina hojjar och Newbe'sen som faller, som gäckar bolagen, inte inräknat dödsolyckor då...R1 racer skrev:Om GR höjer försäkringspremierna tror jag inte, dock kan han på sätt o viss påverka wannabes så de höjer olycks statistiken osv kostnader för bolag men detta kan man inte beskylla på GR direkt.
Det borde vara spöstraff på att nämna "svensk avundsjuka" i en debatt..Jidetoft skrev:Förvarar du dina bestick i handväskan?![]()
Angående GR så tycker jag det verkar handla mer om klassisk svensk avundsjuka!...
Fint trådlyft...2857297hoppas bara han inte skadar sig själv eller nån annan... tills dess är han en grym förare....
Schysst trådlyft!hoppas bara han inte skadar sig själv eller nån annan... tills dess är han en grym förare....
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller