Tyck till om Roadracing!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Kika in på http://www.roadracing.se/ och tyck till om sporten!

Detta är resultatet utav en gammal tråd där jag ville ha frågor till en rr enkät.
Den har legat i två-tre mcbutiker och jag har fått svar både i pappersversion och på nätet nu sen Claes har fixat det på rr.se
Fördelen med pappersversionen var att folk som ville ha mer information om när det är tävling etc fick skriva sin email längst ner och de flesta har gjort det, så jag hoppas man når ut till lite fler människor i år.
Fördelen med internet är att det går smidigare för folk att svara i enkäten samt fortare.

Jättebra initiativ men borde ni inte lägge lite mer energi på att rr.se är lite mer levande typ uppdatera den! Om ni inte har tid med det så kan ni väl fråga om det finns folk som skulle kunna tänka sig att skriva lite artiklar?

moto-gg skrev:
Jättebra initiativ men borde ni inte lägge lite mer energi på att rr.se är lite mer levande typ uppdatera den! Om ni inte har tid med det så kan ni väl fråga om det finns folk som skulle kunna tänka sig att skriva lite artiklar?

Tack! Jag kan tyvärr inte svara för rr.se då det inte är jag som driver den sidan. Jag gjorde bara en rr enkät som är utlagd i några mcbutiker och sen tyckte Claes som håller på med rr.se att den skulle läggas upp på sidan.

moto-gg skrev:

En del av våra "kära" IB-pengar borde gå till roadracing.se så vi får ett bra forum för SM.

/Jörgen

Jörgen #31 skrev:
En del av våra "kära" IB-pengar borde gå till roadracing.se så vi får ett bra forum för SM.

/Jörgen

Jag tycker upplägget på rr.se är bra men den måste uppdateras med nyheter och det ofta! nyheter som sedan kommer ut på aktuellmotorsport.se. Görs det proffsigt så är det självklart att dom som gör det ska avlönas

moto-gg skrev:
Jag tycker upplägget på rr.se är bra men den måste uppdateras med nyheter och det ofta! nyheter som sedan kommer ut på aktuellmotorsport.se. Görs det proffsigt så är det självklart att dom som gör det ska avlönas

Jag gillar oxå rr.se men visst kan det bli bättre.. Ta av våra IB-pengar, den blaskan klarar vi oss bra utan.

/Jörgen

Medin skrev:
Lite konstiga frågor till de som kör RR. Känns som målgruppen för dessa är de som inte kör, eller?

Enkäten är mest riktad till målgruppen som vi ska försöka få att besöka våra tävlingar dvs publiken. Men även rr förare får också gärna säga sitt.

moto-gg skrev:

Jag har frågat folk tusen gånger, alla säger ja självklart, sen blir det inte mycket mer än så (med några få undantag), tyvär.

Bikerbitch skrev:
Oj, jag syftade inte på någon speciell. Jag vet inte vilka Claes har frågat när det gäller rr.se, men överlag är det mycket snack o lite verkstad.
Vet att du inte syftade på mig men jag tog åt mig eftersom det stämde. :)

Bikerbitch skrev:
Superskoj, långt över 200 svar har kommit in!

O vid det här laget kan man konstatera att få ungdomar surfar på nätet, alternativt sysslar med roadracing eller har det som intresse. Det kan inte vara många andra sporter i Sverige som har samma höga medelålder :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT